Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Marketingový plán vinotéky, Marketing Plan for the Wine Shop
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)
Diplomová práce s názvem ,,Marketingový plán vinotéky" je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je zprvu marketingové plánování zasazeno do kontextu marketingového řízení. ...
Plán marketingové komunikace ve veřejné správě, Marketing Communications Plan in Public Administration
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-17)
Cílem práce je teoreticky popsat plán marketingové komunikace a jeho fungování ve veřejné správě. Dále budeme zjišťovat, jak pracuje s marketingovou komunikací určitý orgán veřejné správy a jaká má omezení pří výkonu své ...
Marketingový plán vybrané organizace, Marketing Plan of Selected Company
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
Cílem této práce je sestavení marketingového plánu konkrétní společnosti pro následující rok. Tato společnost se zaměřuje na výrobu a prodej luxusních skleněných instalací a dekorativních svítidel do celého světa. Teoretická ...