Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání, Personnel Marketing of Firms and Preferences of Young People When Choosing a Job
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
Srovnání využití nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech, Comparison of the Use of Personnel Marketing Tools in Selected Companies
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šimonová Klára (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Bakalářská práce srovnává využití on-line nástrojů personálního marketingu ve vybraných společnostech automobilového a strojírenského průmyslu s cílem analyzovat využívání těchto nástrojů ve vztahu k potenciálním uchazečům ...
Personální marketing ve vybrané společnosti, Personnel Marketing in Selected Company
; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
Diplomová práce zkoumá využití personálního marketingu v konkrétní společnosti s cílem určit možné problémy a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část charakterizuje význam, vývoj, využití a přínosy personálního marketingu, ...