• Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu 

      Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
    • Socioekonomická analýza a formulování hlavního rozvojového potenciálu města Řevnice 

      Autor: Lucie Hertlová; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Diplomová práce se zabývá socioekonomickou analýzou vybraného území, kterým je město Řevnice. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, ...