Prohlížení katedra managementu dle předmětu "e-commerce"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ... -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Jakešová Patricia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)Cieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti ...