Zobrazují se záznamy 41-60 z 1113

    • Analýza informačního systému a procesů ve firmě Alpha Flight a.s. a návrh změn 

      Autor: Růžička Vít; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Nývlt Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Analýza informačního systému datových schránek a návrh změn 

      Autor: Kočnarová Kateřina; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)
    • Analýza inovace vnitropodnikového informačního systému ve společnosti Škoda Auto 

      Autor: Hrudka Václav; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kořínková Miroslava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Práce se zabývá analýzou inovace nově vzniklého vnitropodnikového informačního systému výrobní společnosti. Práce se detailně zaměřuje na obsah daného systému a jeho správu. K definování obsahu informačního systému použijeme ...
    • Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci 

      Autor: Oldřich Kratochvíl; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ...
    • Analýza investičního záměru 

      Autor: Pejcha Pavel; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Hromada Eduard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Analýza investičního záměru Odborného léčebného ústavu Paseka, p.o. a jeho hodnocení 

      Autor: Chytra Michal; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Tyll Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku 

      Autor: Morávková Hana; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Jenšovský Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
      Cílem diplomové práce "Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku" je navržení opatření pro udržení a případné zvýšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím zvýšení tržního podílu. V teoretické části jsou vymezeny ...
    • Analýza manažerského systému kvality vybrané firmy 

      Autor: Eliška Soukupová; Vedoucí práce: Hykš Ondřej; Oponent práce: Cejpek JIří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato diplomová práce se zabývá požadavky na implementaci systému managementu kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2016 a zaměřuje se na konkrétní oblasti s potenciálem pro zlepšení ve vybrané společnosti. Teoretická část práce ...
    • Analýza marketingové propagace konkrétní společnosti 

      Autor: Strnadová Kristýna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá společností Yves Rocher, která vyrábí kosmetické produkty s ohledem na životní prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové propagace společnosti a návrh ...
    • Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku 

      Autor: Dominik Ivanov; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ...
    • Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B 

      Autor: Lukáš Löffelmann; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení ...
    • Analýza marketingového mixu společnosti Bubbleology v České Republice 

      Autor: Hašek Zdeněk; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Švadlenka Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
      Diplomová práce se zabývá společností Bubbleology a jejími aktivitami na českém trhu s bubble tea. Cílem práce je analýza marketingového mixu a následné navržení vhodných doporučení, které by pomohly společnosti v konkurenčním ...
    • Analýza marketingového mixu vybrané společnosti 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti Prusa Research a.s. Práce není omezena pouze na jednu složku marketingového mixu, ale soustředí se na všechny jeho nástroje. Teoretická část představuje ...
    • Analýza marketingových nástrojů společnosti Dachdecker s.r.o. 

      Autor: Kožíšková Juliana; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu 

      Autor: Ladislav Dlask; Vedoucí práce: Mervart Michal; Oponent práce: Šeráková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat fungování marketingu v automobilovém koncernu Volkswagen Group na evropském trhu, případně navrhnout zlepšení v určitých oblastech marketingové komunikace. Práce se dále zaměřuje na ...
    • Analýza možných dopadů zavedení nenulové spotřební daně na tiché víno na malé a střední vinaře v Jihomoravském kraji 

      Autor: Jan Makoš; Vedoucí práce: Vymětal Petr; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-03)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu možných dopadů zavedení nenulové spotřební daně na tiché víno na malé a střední vinaře v Jihomoravském kraji. Cílem práce je analýza možných ekonomických dopadů zavedení daně na ...
    • Analýza nedostatku zaměstnanců ve vybraných potravinářských společnostech 

      Autor: Makrlík Dušan; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Práce zkoumá příčiny, důsledky a řešení nedostatku zaměstnanců ve vybrané po-travinářské společnosti s cílem navrhnout opatření k přilákání a udržení potřeb-ných zaměstnanců. Teoretická část vychází z odborné literatury a ...
    • Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí 

      Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ...
    • Analýza péče o zaměstnance a zaměstnanecké benefity 

      Autor: Matěj Belička; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Sigačevová Janka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Téma mé bakalářské práce spadá do oblasti řízení lidských zdrojů, a právě lidské zdroje jsou základním faktorem úspěšnosti firem. Získat a udržet kvalitní pracovní potenciál je pro organizaci klíčové. Proto organizace musí ...
    • Analýza platební bilance ČR a dopad na ekonomiku 

      Autor: Sázel Pavel; Vedoucí práce: Čermáková Daniela; Oponent práce: Dobrylovský Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)