Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR, Marketing Research of Lingerie in the Czech Republic
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...
Komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o., Communication Strategy Of Company GÜDE CZECH Ltd.
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o. Cílem práce je zanalyzovat současnou komunikační strategii a navrhnout novou. Práce je rozdělena do části teoretické a praktické. ...