Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi, Marketing Management in a Specific Segment with Regard to the Global Coronavirus Crisis
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
Analýza marketingu inovačního produktu, Marketing Analysis of an Innovative Product
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. ...
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství, Marketing of the Independent Music House
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...