Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace, Communication Strategy of the Chosen Sports Organization
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. ...
Návrh marketingové kampaně, Suggestion Marketing Campaign
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ...
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje, Marketing Behavior of Generation X, Y, Z with Respect to Sustainable Development
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...