Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Návrh pracovních listů pro výuku dekorativních technik, Instructional Text for Teaching Decorative Techniques
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Emrová Lenka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-12)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou pracovních listů pro výuku dekorativních technik ve výuce odborného výcviku. Soustředí se na návrh didakticko-odborných materiálů pro výuku vybraného tematického celku. Nové ...
Učební text pro výuku odborného předmětu, Textbook for teaching a technical subject
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Dobrovská Dana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-23)
Práce pojednává o problematice výuky se zaměřením na ruční výrobu plošných spojů v hodinách odborného výcviku. Na úvod seznámí čtenáře se základními teoretickými východisky, jejichž znalost je pro výuku nezbytná. Vysvětluje ...
Pracovní listy v odborném výcviku, Vocational Education and Training Programme Worksheets
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Saláková Dana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
Obsahem této bakalářské práce je tvorba pracovních listů ve výuce při oboru malíř - lakýrník. Je zaměřena na návrh didaktických materiálů pro výuku na středních odborných školách a odborných učilištích. Tyto učební materiály ...
Motivace v předmětech odborné výuky, Motivation in Technical Subject Education
; Vedoucí práce: Vaněček David; Oponent práce: Rýdlová Sylvie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-09)
Předložená práce se věnuje problematice motivace žáků v rámci odborného výcviku. Motivace hraje v edukačním procesu zcela zásadní roli a je na ni nahlíženo jako na hlavní hnací sílu k činnosti jedince. V případě vzdělávání ...