ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 50

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Návrh marketingového plánu ve společnosti XY, Marketing Plan Proposal in Company XY 

Veronika Cirnfusová; Supervisor: Pilík Michal; Opponent: Němec Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán pro vybranou společnost. Tato společnost se zaměřuje na prodej a zprostředkování služeb prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část zkoumá problematiku ...

Komunikační kampaň ve vybrané společnosti, Communication Campaign in the Selected Company 

Sarah Vegnerová; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...

Plán marketingové strategie města Beroun, Marketing Strategy Plan of the City Beroun 

Barbora Nedomová; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Boldi Simona (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
Diplomová práce "Plán marketingové strategie města Beroun" se zabývá analýzou současného plánování marketingu a marketingového mixu města Beroun. Cílem této práce je vytvořit plán marketingové strategie města Beroun. Tato ...

Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti, Application of the Mystery Shopping Method in Selected Company 

Michael Sýkora; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Cílem této práce je zhodnotit kvalitu služeb, poskytovaných v sektoru online nákupu potravin. Dílčí cíle jsou porovnání zkoumaných společností mezi sebou, odhalení jejich slabých stránek a navrhnutí řešení pro jejich ...

Marketingový mix vybrané společnosti, Marketing Mix of a Selected Company 

Oleksandr Hayduk; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Konderová Andrea (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ...

Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o., Communication Strategy of Chosen Company SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o. 

Daniel Dejmek; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Říhová Elena (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Bakalářská práce je zpracována na téma komunikační strategie pražské kavárny SmetanaQ Café & Bistro. Cílem práce je analýza současné komunikační strategie a vytvoření doporučení nových možností s využitím v praxi. Práce ...

Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR, Marketing Research of Lingerie in the Czech Republic 

Simona Hokrová; Supervisor: Jirkovská Blanka; Opponent: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ...

Komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o., Communication Strategy Of Company GÜDE CZECH Ltd. 

Tereza Tišlerová; Supervisor: Králová Petra; Opponent: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie společnosti GÜDE CZECH s.r.o. Cílem práce je zanalyzovat současnou komunikační strategii a navrhnout novou. Práce je rozdělena do části teoretické a praktické. ...

Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti), Innovative Marketing Tools for Selected Sports (Case Study, Feasibility Study) 

Natálie Rejčová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Jemala Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ...

Marketing botanické zahrady, Marketing of a Botanical Garden 

Alexandra Vojáčková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorJílková Petra (10)Štědroň Bohumír (10)Králová Petra (7)Procházka Jan (7)Sadílek Tomáš (6)Skokanová Dagmar (5)Zmatlík Jiří (5)Štěpánek Petr (5)Vytlačil Dalibor (4)Cupalová Soňa (3)... View MoreSubject
marketingový mix (50)
marketing mix (44)Marketing (13)komunikační mix (12)marketing (12)communication mix (10)marketingový výzkum (10)SWOT analýza (10)marketing research (9)marketingová komunikace (9)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV