Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu, Marketing Communication: An Advertising Analysis
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ...
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií, Changes in the Communication Strategy of the Prague ZOO in Connection with the Pandemic
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem, Proposal for More Effective Marketing Communication of ZOO Ústí nad Labem
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Procházka Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivnější řešení marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingový a komunikační mix, jejich nástroje a použití. Dále je představena ...
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy, Analysis of Current and Future Trends in Television Advertising
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)
Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do ...