Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Advertising Psychology and Its Use To Support The Organization´s Image
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v ...
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace, Psychology of Advertising and it´s Use for Company Image
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku, Psychology of Advertising and its Use to Support the image of the organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ...
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora, Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...
Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci, Analysis of Innovative Digital Platforms Usable for Promotion
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ...