Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve, Specifics of B2B Marketing Communication in Mechanical Engineering
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce ...
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR, Research of B2C and B2B Market of Poultry Meat in Czech Republic
; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Hradský Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ...
Analýza mezilidských vztahů v regionu s vysokou intenzitou turismu, Analysis of Interpersonal Relationships in a Region with High Intensity of Tourism
; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Šilhánková Vladimíra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
Bakalářská práce se zabývá tématem turismu a mezilidských vztahů ve spojení s kolaborativní ekonomikou. V teoretické části popisuje turismus a jeho vývoj, kolaborativní ekonomiku a mezilidské vztahy, které vyvíjející se ...