Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle autora "Sadílek Tomáš"
-
Adaptace školy a pedagogických pracovníků na nutnost distanční výuky
Autor: Markéta Strečková; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)Na jaře 2020 se z důvodu pandemie Covid-19 uzavřely školy, které byly nuceny přejít na distanční výuku, která ve své třetí vlně trvá do května 2021. Oproti standardnímu fungování školství byl management této změny ponechán ... -
Agilní projektové řízení: případová studie společnosti MSD
Autor: Nicole Vosátková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Pecharova Kristyna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-10)This thesis examines the effectiveness of Agile Project Management, an interactive project management method, from the perspective of employees at MSD, a leading global biopharmaceutical company. The aim of this study is ... -
Analýza a návrh na zavedení nového produktu
Autor: Denisa Dangelová; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem na zavedení piknikového koše na trh. Teoretická část této práce vymezuje a vysvětluje základní pojmy důležité pro pochopení této problematiky. Praktická část se zabývá ... -
Analýza inovativních digitálních platforem využitelných k propagaci
Autor: Oldřich Kratochvíl; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)Diplomová práce se bude zabývat problematikou reklamy na nových platformách dostupných v ČR. Na vybraných platformách, které budou ze sestavených parametrů určeny jako inovativní, bude provedena situační analýza, predikce ... -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Autor: Lukáš Löffelmann; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B. V první části této práce jsou objasněná teoretická témata se zaměřením na definici marketingu a vysvětlení ... -
Analýza trhu se smartphony
Autor: Jan Martinásek; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu trhu se smartphony z pohledu zákazníka a hodnotí mikroekonomické a marketingové aspekty trhu. Nejprve definuje samotný smartphone a popisuje historii jeho vzniku a vývoje. Po ... -
Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C
Autor: Daniela Brücknerová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ... -
Faktory ovlivňující rozvoj startupů
Autor: Cyril Holub; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Zadražilová Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)Tato práce hledá ve zkušenostech, chování a fungování úspěšných českých firem klíčové principy, kterými se tyto firmy a jejich lídři řídí. Zjištěné principy, faktory úspěchu, jsou porovnány s principy protežovanými v ... -
Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů
Autor: David Zahrádka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ... -
Green marketing - CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Autor: Eva Soudková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Bakalářská práce se zabývá marketingem Plzeňského Prazdroje s cílem analyzovat a informovat veřejnost o jeho ekologických marketingových koncepcích a CSR aktivitách. Teoretická část uvádí základní pojmy z oblasti marketingu ... -
Implementace lean metod v procesu řízení reklamací a stížností ve vybrané společnosti
Autor: Tomáš Tachecí; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)Diplomová práce se věnuje problematice zefektivňování procesů především se zaměřením na metody Lean, které implementuje do procesu managementu reklamací a stížností ve vybrané společnosti. Čtenáře práce seznamuje se základní ... -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Autor: Tereza Neubergová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ... -
Inovace sociální sítě Facebook pro MÚVS ČVUT v Praze
Autor: Lukáš Nevídal; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Kubálek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Hlavním tématem této diplomové práce je inovace sociální sítě Facebook pro MÚVS ČVUT v Praze. Cílem práce je zhodnotit efektivitu, identifikovat aktuální možnosti a spolu s jejich riziky poskytnout návrh pro inovaci ... -
Integrace programů Microsoft 365 ve vybraném podniku
Autor: Filip Kožený; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Tématem bakalářské práce je integrace programů Microsoft 365 ve vybraném podniku, v tomto případě podniku Účetní s.r.o. Cílem práce je vytvoření intranetu pomocí aplikace SharePoint v podniku Účetní s.r.o. a analýza jeho ... -
Intranet ve firmě – aktuální trendy ve firemní spolupráci
Autor: Lenka Buriánková; Vedoucí práce: Kubálek Tomáš; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití intranetu ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska o komunikaci, jaké má formy a nástroje. Dále je vysvětlena firemní komunikace, její ... -
Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích
Autor: Daniel Kylar; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ... -
Marketingová strategie realitní kanceláře
Autor: Kateřina Oplatková; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ... -
Marketingový mix vybrané organizace
Autor: Tereza Navrátilová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ... -
Meranie zákazníckej spokojnosti v spoločnosti Chep CZ, s.r.o.
Autor: Oto Rodák; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-02)Diplomová práca sa venuje monitorovaniu a meraniu zákazníckej spokojnosti. V teoretickej časti vysvetľuje problematiku a popisuje súvislosti medzi spokojnosťou a lojálnosťou zákazníkov a zároveň objasňuje jednotlivé ... -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Bronec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-03)Diplomová práce se v teoretické části zabývá zákaznickou spokojeností a popisem metod měření spokojenosti zákazníků, jako jsou model spokojenost-významnost, metoda SERVQUAL, metoda satisfakčních pyramid nebo KANO model. V ...