• Marketingový plán vybrané organizace 

      Autor: Hübnerová Kateřina; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je nazvána teoretickou a zaměřuje se na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z oblasti situačních ...
    • Pracovní motivace a spokojenost zaměstnanců 

      Autor: Hübnerová Kateřina; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-03)
      Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na shrnutí základních poznatků z oblasti motivace, pracovní motivace a pracovní spokojenosti. V druhé části je pomocí dotazníkového šetření provedena ...