Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle autora "Filip Šulc"
-
Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kubištová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu ... -
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi
Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...