• Administrační rozhraní pro projekt Věnná města českých královen 

      Autor: Michal Martinek; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Tato práce je zaměřena na vývoj administračního rozhraní pro projekt Věnných měst českých královen. Součástí této práce je analýza funkčních a nefunkčních požadavků a případů užití. Tato práce se zaměřuje i na analýzu ...
    • Aplikace pro architekty pod OS Android 

      Autor: Dausheyev George-Mukhammed; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-11)
      Hlavním cílem této diplomové práce je implementace prototypu aplikace na platformě operačního systému Android, která je schopná vizualizovat architektonické projekty pomocí použití technologie rozšířené reality. Při její ...
    • Aplikace pro mobily a chytré televize pro neziskovou TV 

      Autor: Drdlíček Michael; Vedoucí práce: Vondra Tomáš; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikací pro mobilní zařízení a TV s operačním systémem android pro projekt CATVUSA. Tento projekt propaguje ČR v USA, zejména pomocí videí o ČR. Aplikace zprostředkovávají webovou ...
    • Hra pro OS Android s využitím rozšířené reality 

      Autor: Pína Daniel; Vedoucí práce: Kačer Martin; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)
      Tato práce si klade za cíl provést analýzu technologie rozšířené reality, navrhnout a následně implementovat mobilní hru pro operační systém Android. Hra bude podporovat hru více hráčů a bude využívat rozšířené reality. ...
    • Import a vizualizace BIM modelů v Unreal Engine s přiřazením textur 

      Autor: Tadeáš Bušek; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato diplomová práce se zabývá implementací a vizualizací Building Information Modeling (BIM) modelů v Unreal Engine 5. Hlavním cílem práce bylo umožnit společnosti T-SOFT a.s. efektivně importovat BIM modely do Unreal ...
    • King Karel - Logická hra na výuku programování 

      Autor: Jan Bittner; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Magisterská práce se zabývá vývojem prototypu hry King Karel, logické hry na výuku programování. Práce popisuje proces analýzy, návrhu a implementace zmiňované hry s důrazem na návrh architektury jednotlivých částí. Klientská ...
    • Nástroj pro zpracování EEG a využití při interakci s aplikacemi 

      Autor: Munzar Filip; Vedoucí práce: Kuchař Jaroslav; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-09)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací knihovny umožňující spolupráci s neuroheadsetem Emotiv EPOC a dvou dalších aplikací, které tuto knihovnu budou využívat. Emotiv EPOC je náhlavní souprava umožňující ...
    • Návrh a implementace aplikace pro práci s historickými artefakty ve virtuální realitě 

      Autor: Petr Polívka; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací základních prvků uživatelského rozhraní a nástrojů pro manipulaci a interakci s předměty ve virtuální realitě. Součástí analýzy je rozbor a výběr enginu pro ...
    • Návrh a implementace aplikace pro prohlídku historického města ve virtuální realitě 

      Autor: Matěj Sedlák; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato diplomová práce je zaměřena na návrh, implementaci a testování řešení pohybu a manipulace s předměty ve virtuální realitě. Výstupem této práce je balíček pro vývojáře obsahující implementované způsoby pohybu a manipulace ...
    • Platforma pro prezentační vrstvu informačního systému K2 

      Autor: Krupka Martin; Vedoucí práce: Szkandera Tomáš; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-10)
      Práce se zabývá analýzou a návrhem nové prezentační vrstvy informačního systému K2. Obsahuje porovnání dostupných možností pro prezentační vrstvu programu s ohledem na UX požadavky a použitelnosti navrženého řešení na všech ...
    • Simulátor karetní hry Hearthstone Battlegrounds 

      Autor: Dávid Ruják; Vedoucí práce: Bernhauer David; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-09)
      Táto práca je zameraná na implementovanie simulácie populárnej hry zo žánru autobatlers - Hearthstone Battlegrounds. Na začiatku sú stručne vysvetlené základné pojmy kartových hier, s dôrazom na Hearthstone a Hearthstone ...
    • Software pro stereotaktickou navigaci v epileptochirurgii 

      Autor: Tomáš Michalík; Vedoucí práce: Ježdík Petr; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato práce je zaměřena na návrh a implementaci poloautomatického nástroje pro plánování implantace hloubkových elektrod v oboru epileptochirurgie. Navržené řešení je implementováno jako rozšíření do platformy 3D Slicer. ...
    • Stylizace navigačních map dle předlohy na mobilních zařízeních 

      Autor: Texler Ondřej; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-08)
      Tato diplomová práce pojednává o vedené syntéze textury na základě předlohy. Syntéza textury má za cíl co nejvěrněji napodobit umělecký styl i použitý umělecký nástroj. V moderní počítačové vědě je syntéza textury častým ...
    • Univerzální systém gest pro virtuální realitu 

      Autor: Vojtěch Harašta; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou alternativního řešení pro ovládání VR aplikací, a to pomocí zavedení univerzálního systému gest. Tento systém gest je oproštěn od fyzických prvků pro ovládání, jako jsou tlačítka na ...
    • Věnná města českých královen - Backend administrační části 

      Autor: Dominik Sivák; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-05)
      Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou nového schvaľovacieho procesu v rámci backendu projektu VMCK. Schvaľovací proces určuje postup práce pri vytváraní 3D objektov a vystupujú v ňom užívatelia ...
    • Věnná města českých královen - Jádro mobilního klienta 

      Autor: Ondřej Slabý; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Tato práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Účelem této aplikace je zobrazování historických verzí ...
    • Věnná města českých královen - Modul rozpoznání obrazu 

      Autor: Jaroslav Štěpán; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Práce je součástí projektu Věnná města českých královen, jehož cílem je tvorba platformy pro mobilní zařízení se systémem Android, zaměřující se na zobrazení historického prostředí pomocí prvků rozšířené reality. Práce ...
    • Vývoj nového vizualizačního nástroje pro IKEM 

      Autor: Karel Vrabec; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Klinkovský Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-08)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou nové webové aplikace pro pohodlnější práci s výstupy z magnetické rezonance (MRI). Zadavatelem je Institut klinické a experimentální medicíny (IKEM), české zdravotnické zařízení známé ...
    • Webová komponenta pro interaktivní vizualizaci 3D modelů 

      Autor: Pavel Antoš; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu universálních webových komponent pro zobrazení 3D modelů. Výsledkem je knihovna, která obsahuje komponentu pro zobrazení jednoho 3D modelu, komponentu pro zobrazení dvou modelů v ...
    • Webové rozhraní pro registraci MOLLI sekvencí 

      Autor: Martin Janáček; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Oberhuber Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Cílem této práce je vytvořit webové rozhraní pro již existující aplikaci, která umožňuje registraci snímků lidského srdce, které byly získány magnetickou rezonancí za užití MOLLI sekvence, a následné spočtení odhadů ECV ...