Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Výukové tahové RPG, Educational turn-based RPG
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
Cílem bakalářské práce je vytvoření funkčního prototypu tahové hry na hrdiny s výukovými prvky. Popisuje použité konvenční herní a výukové postupy a snaží se vytvořit unikátní kombinaci mezi tahovým bojovým systémem a ...
Tahová strategie pro Android, Turn-based strategy game for Android
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ...
Aplikace pro doporučování na základě finančních akcí, Recommedation application based on financial actions
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
V bakalářské práci je řešen problém předpovídání budoucích výdajů klientovi, na základě jeho uplynulé finanční historie. Cílem práce je implementovat toto předpovídání zejména pomocí umělé inteligence a vytvořit webové ...
Aplikace pro výuku matematiky, Math education game
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-25)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro výuku matematiky, která je určena pro žáky prvních tříd základních škol. Rešeršní část se věnuje různým přístupům k výuce matematiky a analýze již existujících mobilních ...
Počítačová hra - realtime strategie inspirovaná hrou Starcraft, Computer game - realtime strategy inspired by Starcraft
; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Cílem bakalářské práce je zejména implementace počítačové hry žárnu strategie v reálném čase. Jsou popsány základní mechaniky a principy hry. Práce se zabývá analýzou a návrhem hry a popisem řešení problémů a algoritmů, ...