• Nová virtuální tahová obranná strategie 

      Autor: Ondřej Štauda; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Pavlíček Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Tato práce se zabývá návrhem, a následnou implementací 2D hry, která spojuje tower defense s tahovou strategií, v enginu Unity. Nejdříve seznamuje se základy enginu Unity3D a jeho částí pro tvoření 2D her. V práci se nachází ...
    • Rogue planet: využití multiagentních systémů ve 2D hře 

      Autor: Ladislav Strnad; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Tato práce se zabývá využitím multiagentního systému v počítačové hře. Na základě provedené rešerše multiagentních systémů a chování nehráčských postav v počítačových hrách a následné analýzy současných budovatelských ...