Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Využití chatbota pro podporu vybraných CRM procesů, Chatbot Support of Selected CRM Processes
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití chatbota pro podporu CRM procesů. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou CRM systémů a chatbotů obecně, dále pak popsat CRM procesy, v rámci ...
Využití chatbota pro komunikaci mezi akademickými a neakademickými subjekty, Use of Chatbot for Communication between Academic and non Academic Subjects
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou využití chatbota pro komunikaci mezi akademickými a neakademickými subjekty. Cílem teoretické části práce je provést analýzu přínosů chatbota, jeho využití pro komunikaci mezi ...
Informační systém pro pneuservis, Information system for a tyres service
; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Louda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-17)
Práce je zaměřená na informační systémy a jejich využití pro malé podniky. Hlavním cílem práce je provést analýzu pneuservisu Láva Design a následnou implementaci informačního systému na platformě Salesforce. Nejdříve se ...