• Metody snímání magnetických signatur automobilů 

      Autor: Gawlowski Michal; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Tomlain Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Tato diplomová práce se zabývá metodami snímání magnetických signatur automobilů. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola se zabývá základními pojmy a popisem magnetické signatury. Druhá kapitola pojednává ...
    • Mobilní zařízení pro kalibraci plynových čidel pro velmi nízké koncentrace 

      Autor: Bittner Jiří; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Chaloupka Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-11-30)
      Diplomová práce se zabývá mobilním zařízením pro kalibraci plynových čidel. Stručně popisuje metody kalibrace a míchání plynů na koncentrace ppm - ppb. Byl vytvořen návrh přístroje doplněný o vizualizaci návrhu zařízení, ...
    • Nástroj ke snížení rizik při výrobě specifických dílů pro motor letadla 

      Autor: Marešová Šárka; Vedoucí práce: Procházková Danuše; Oponent práce: Marek Peter
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-30)
      Diplomová práce sestavuje nástroj ke snížení rizik, která vznikají při výrobě leteckých dílů, které jsou důležité pro bezpečnost letadla. Cílem diplomové práce je identifikace a vypořádání možných rizik souvisejících s ...
    • Návrh kooperativního systému pro komunikaci na železničních přejezdech 

      Autor: Dlask Tomáš; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Matlafus Arnošt
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-29)
      Cílem diplomové práce "Návrh kooperativního systému pro komunikaci na železničních přejezdech" je analyzovat současný stav zabezpečení na železničních přejezdech a stav bezpečnostních systémů vozidel a na základě této ...
    • Návrh metody pro měření deformací vozidel po nehodě 

      Autor: Rechner Ondřej; Vedoucí práce: Brynda Petr; Oponent práce: Sojka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-30)
      Předmětem diplomové práce ?Návrh metody pro měření deformací vozidel po nehodě? je navržení metody hodnocení deformací vozidel po nehodě, která bude prakticky využitelná pro analýzu silničních nehod pomocí soudně znaleckých ...
    • Návykové látky a jejich vliv na řidiče pozemních komunikací 

      Autor: Tomášek Martin; Vedoucí práce: Macková Milena; Oponent práce: Nielsen Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Tématem této diplomové práce je problematika návykových látek u řidičů vozidel na pozemních komunikacích. Práce představuje informace z několika oblastí, které jsou s užíváním návykových látek spojeny - psychologie, farmacie, ...
    • Ocenění rizik při testu tlumení nárazu podvozku letounu v okamžiku přistání 

      Autor: Král Jan; Vedoucí práce: Procházková Danuše; Oponent práce: Doubrava Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-27)
      Tématem diplomové práce je ocenění rizik při testu tlumení nárazu podvozku letounu v okamžiku přistání. Základní seznámení s danou problematikou je stručně uvedeno v prvních dvou kapitolách, které se zabývají základním ...
    • Ocenění rizik při výpadku elektrické energie v metru 

      Autor: Krákora Jan; Vedoucí práce: Procházková Danuše; Oponent práce: Coufal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Cílem předložené diplomové práce je ocenění rizik vzniklých při výpadku elektrické energie v pražském metru. Předmětná práce ve svém úvodu definuje soubor poznatků o rizicích. Dále jsou uvedena data vztahující se k pražskému ...
    • Ocenění rizik vybraného ropovodu 

      Autor: Retamozová Petra; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Dach Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Předložená diplomová práce se věnuje ocenění rizik vznikajících na vybraném ropovodu v případě přerušení dodávek ropy. Práce se zabývá kritickou infrastrukturou, především infrastrukturou ropovodů. V rámci ropovodů jsou ...
    • Pasivní bezpečnost motocyklů 

      Autor: Ország Pavol; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Autor sa v tejto práci venuje problematike pasívnej bezpečnosti na motocykloch. V súvislosti s pasívnou bezpečnosťou motocyklov v prvej časti analyzuje štatistiky dopravných nehôd s účasťou motocyklistov. Ďalej uvádza ...
    • Požární bezpečnost osobních motorových vozidel 

      Autor: Gvuzd Jakub; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Bělka Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Tato diplomová práce je zaměřena na legislativu vyskytující se v oblasti požární ochrany osobních vozidel homologovaných pro silniční provoz, problematiku v této oblasti a především na vlastní experiment. Jedná se o full ...
    • Projekt automobilové dostupnosti Střekova při povodních 

      Autor: Kopal Jiří; Vedoucí práce: Procházková Danuše; Oponent práce: Němeček Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-28)
      Předložená diplomová práce se zabývá návrhem a hodnocením variant technického řešení automobilové dostupnosti městské části Ústí nad Labem - Střekov, při povodních. Řeší nefunkčnost silniční infrastruktury při povodních, ...
    • Rizika spojená s Nuselským mostem a jejich vypořádání 

      Autor: David Jan; Vedoucí práce: Procházková Danuše; Oponent práce: Dach Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Cílem diplomové práce "Rizika spojená s Nuselským mostem a jejich vypořádání" je stanovení dopadů a řízení rizik pro vybrané pohromy. Práce vychází z konceptu integrální bezpečnosti, a proto se zaměřuje na více chráněných ...
    • Rizika spojená se selháním dodávek pitné vody 

      Autor: Vašatová Linda; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Dach Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Diplomová práce se zabývá řízením bezpečnosti v oblasti systému dodávky pitné vody. Systém dodávek pitné vody je nejprve popsán ve stavu normálního provozu. Normální provoz může být narušen nejrůznějšími jevy, které jsou ...
    • Synchronizované měření pro dynamické zkoušky systémů integrované bezpečnosti 

      Autor: Šulek Marcel; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Zelinka Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)
      Diplomová práce se zabývá možnostmi použití senzorických sítí při měření kinematických veličin. Ústředním tématem je časová synchronizace jednotlivých měřících prvků. Jsou diskutovány jednotlivé synchronizační metody a ...
    • Technicko-právní konsekvence nehod na železničních přejezdech 

      Autor: Kalová Žaneta; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Chovanec Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Tato diplomová práce řeší převážně rešerší oblast trestních činů a přestupků na železničních přejezdech v ČR. Samozřejmostí je přehled právních předpisů, rozdíl mezi přestupkem a trestným činem, ale i připravované změny ...
    • Útok na řídící elektroniku automobilu prostřednictvím sběrnice CAN 

      Autor: Macko Rastislav; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Tomlain Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Táto diplomová práca sa zaoberá typom zbernice CAN, ktorá je v súčasnosti implementovaná vo väčšine moderných automobilov. Popisuje princíp fungovania, technické detaily a rôzne implementácie počas vývoja zbernice. Ďalej ...
    • Vliv automatických systémů sledování přestupků na bezpečnost dopravy 

      Autor: Řezníček Martin; Vedoucí práce: Macková Milena; Oponent práce: Vaculín Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Tato diplomová práce se zabývá systémy pro sledování dopravních přestupků, principem jejich funkce a negativními vlivy na jejich funkci a dále vlivem těchto systémů na bezpečnost dopravy - to vše v kontextu právního systému ...
    • Využití softwarových nástrojů při měření a vyhodnocení nárazových zkoušek 

      Autor: Najzarová Hana; Vedoucí práce: Kovandová Hedvika; Oponent práce: Mík Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-11-30)
      Tato práce je zaměřena na využití softwarových nástrojů pro měření a zpracování dat pro jízdní a především nárazové zkoušky. Pro měření dat je využit software LabVIEW a pro zpracování program DIAdem. V práci jsem také ...
    • Výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla 

      Autor: Rulc Vojtěch; Vedoucí práce: Kovanda Jan; Oponent práce: Štefan Radim
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-29)
      Předmětem této diplomové práce je výzkum řízení dynamiky autonomního vozidla. Nejprve analyzuje stav techniky autonomních automobilů a dále popisuje vytváření a aplikaci vybraných algoritmů na dva různé roboty, které slouží ...