Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 26
Problematika SES II v systému řízení letového provozu, Issues of SES II in Air Traffic Control System
; Vedoucí práce: Duša Tomáš; Oponent práce: Černá Aneta (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Návrh koncepce výukového materiálu letecké angličtiny pro piloty, Aviation English for Pilots - Comprehensive Learning Material Proposal
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Růčka David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-11-30)
Tato bakalářská práce popisuje proces publikace a zásady pro zpracování učebnic. Práce je založena na analýze učebnic a kurzů letecké angličtiny, které jsou mezi sebou následně porovnány. S využitím této analýzy je vytvořen ...
Konceptualizace vybraných částí modelu bezpečnosti STAMP, Conceptualization of Selected Parts of STAMP Safety Model
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Kostov Bogdan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-15)
Cílem předložené bakalářské práce "Konceptualizace vybraných částí modelu bezpečnosti STAMP" je vytvoření konceptuálního modelu s využitím ontologií. Model je tvořen ze dvou částí, které jsou identifikovány jako klíčové v ...
Modelování situačního povědomí pilotů v událostech typu runway incursion, Modeling Pilot Situational Awarenes in Runway Incursions
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Pecho Pavol (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
Teorie percepce rozhraní (Interface Theory of Perception) představuje nový způsob pohledu na lidskou percepci tím, že vnímání člověka odděluje od skutečné reality. Předložená práce se zabývá možností využití této teorie ...
Sběr a analýza dat v sledování letové způsobilosti jiných než složitých letadel, Data Collection and Analysis for Non-Complex Aircraft Airworthiness Monitoring
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Ďuk Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-10)
Cílem práce je upravení systému sledování zachování letové způsobilosti (ACAM) jiných než složitých letadel Úřadem pro civilní letectví, tak, aby odpovídal standardizovaným metodikám. Nejdříve jsou rozebrány systémy používané ...
Návrh proaktivních indikátorů bezpečnosti pro letiště s využitím modelu STAMP, Leading Indicators Proposal for Airports by Means of the STAMP Model
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Štumbauer Oldřich (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-10)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření sady proaktivních indikátorů bezpečnosti s využitím STPA analýzy zpracované na proces probíhající na letišti. V počátku práce je popsán současný stav řízení bezpečnosti pomocí Systému ...
Spolehlivost a údržba pneumatického systému ATA36 u provozovatelů B737NG, ATA36 Pneumatic System Reliability and Maintenance for B737NG Operators
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Kála Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
Předmětem bakalářské práce „Spolehlivost a údržba pneumatického systému skupiny ATA36 u provozovatelů B737NG“ je analýza pneumatického systému na letadle Boeing 737 NG. Cílem bylo pomocí metody FTA identifikovat nejméně ...
Výkonnost v bezpečnosti v procesech dozoru nad letišti, Safety Performance in Airport Safety Oversight Processes
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Nekvasil Vladimír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití modelování procesů dozoru nad letišti pro dozorové orgány v letecké dopravě. První část se zabývá popisem, co výkonnost v bezpečnosti je v kontextu SMS (Systém řízení ...
Konceptuální model FTA a jeho využití pro hodnocení spolehlivosti letadel, FTA Conceptual Model and its Utilization for Aircraft Reliability Evaluation
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Kostov Bogdan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současný stav hodnocení spolehlivosti pomocí spolehlivostních analýz v letecké dopravě. Tato práce tedy informuje o možnostech hodnocení spolehlivosti pomocí různých ...
Scénáře pro ověření runway incursion na letišti Praha s využitím Safety-II, Runway Incursion Scenarios at Prague Airport with the Utilization of Safety-II
; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Matyáš Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-09)
Tato práce řeší návrh scénářů pro letecký simulátor s virtuální realitou pro ověření fenoménu runway incursion na letišti v Praze. Práce se zaměřuje pouze na jeden typ runway incursion, kdy letadlo po přistání neuvolní po ...