Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP, HEV control optimization with respect to WLTP standard
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ...
Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory, Automated creation of traffic in scenarios for driving simulators
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
Předmětem diplomové práce "Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu automatického vytváření všech souborů potřebných k definici animace pro snadné a rychlé generování provozu do ...
Reakční čas řidičů, The reaction time of drivers
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...