• Návrh optimálního ovládání klimatizace osobního automobilu podle metody QFD 

      Autor: Lenártová Petra; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Diplomová práce je zaměřena na ovládání klimatizace osobního automobilu. Cíl práce stanovuje, k čemu práce směřuje a metodika práce popisuje , jak tohoto cíle bude dosaženo. Teoretická část práce se zabývá rozdělením ...
    • Užitečné vizuální pole řidiče 

      Autor: Nádeník David; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Novák Mirko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Tato diplomová práce se zabývá užitečným vizuálním polem řidiče. V teoretické části se zaměřuje na vizuální pole řidiče, na vliv vizuálních faktorů na bezpečnost jízdy a na problematiku reklamních zařízení podél pozemních ...
    • Automobilový simulátor pro vývoj inteligentních systémů klimatického komfortu 

      Autor: Hercik Karel; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-31)
      Předmětem diplomové práce "Automobilový simulátor pro vývoj inteligentních systémů klimatického komfortu" je návrh interaktivního automobilového simulátoru, ve kterém bude možné vyvíjet nové HVAC systémy, které budou na ...
    • Studie multihybridního městského vozidla 

      Autor: Šolc Martin; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-09-13)
      Autor: Šolc Martin Název práce: Studie multihybridního městského vozidla Škola: ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Akademický rok: 2014/2015 Tato Diplomová práce seznamuje s nejčastějšími problémy individuální dopravy ve ...
    • Automatické vedení vozidla po stanovené dráze 

      Autor: Šumelda Alan; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Vaculín Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-29)
      Diplomová práce Automatické vedení vozidla po stanovené dráze se zabývá zařízeními, jež dokáží ovládat vozidlo přes standardní ovládací prvky, a tlumícím uložením pro ochranu ovládacího a záznamového zařízení při ...
    • Vývoj spalovacího motoru a jeho účinnost 

      Autor: Prouza Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Řípa Robin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Diplomová práce řeší veškerá konstrukční řešení a vhodná nastavení pro dosažení co nejvyšší možné účinnosti pístového spalovacího motoru (zážehového a vznětového). Mnoho prostoru je věnováno spalovacímu prostoru, neboť ...
    • Zvukový modul pro interaktivní vozidlový simulátor 

      Autor: Lorinc Matúš; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Tato diplomová práce se zabývá analýzou zvuku a zvukové simulace na automobilovém trenažéru, ktera je nejvíce přehlížený aspekt pro simulaci jízdy automobilu. Při jízdě skutečného automobilu jsou zvuky motorů, pneumatik, ...
    • Historický vývoj motoru a jeho parametrů 

      Autor: Dědouch Marek; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Chudjakova Inga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Tato diplomová práce je nastíněním problematiky v tématu historického vývoje motorů a jeho parametrů. Zaměřím se především na spalovací motor a jeho nejzákladnější parametry. Z historických dat určíme průměry těchto parametrů ...
    • Posouzení pozornosti řidiče s použitím nelineární analýzy dat 

      Autor: Zýková Lucie; Vedoucí práce: Vysoký Petr; Oponent práce: Fábera Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)
      Cílem této práce je zjistit, zda snížená viditelnost a únava řidičů vyvolávají chaotické chování. Oba experimenty - únava i pozornost - jsou založeny na datech získaných pomocí vozidlového simulátoru. Pro zjištění chaotického ...
    • Aplikace metod kvality při vývoji asistenčních systémů automobilu 

      Autor: Pulda Jan; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Langr Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-29)
      Předmětem diplomové práce "Aplikace metod kvality při vývoji asistenčních systémů automobilu" je popsat a aplikovat metody kvality, které jsou využívány při vývoji automobilu s důrazem na vývoj parkovacích asistenčních ...
    • Simulace zkoušky stability vozidla 

      Autor: Budka Josef; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-31)
      Tato práce se zabývá stabilitou vozidla a simulací zkoušky stability vozidla. Nejprve popisuje obecně stabilitu a pohybové rovnice. Dále seznamuje s provedenou zkouškou stability vozidla s pohyblivým těžištěm na Fakultě ...
    • Zkouška bezpečnosti při převrácení vozidla 

      Autor: Hanke Štěpán; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Předmětem diplomové práce "Zkouška bezpečnosti při převrácení vozidla" je návrh technického vybavení pro zkoušku převrácení vozidla a dále stanovení pohybových rovnic reprezentujících moment, kdy se vozidlo nachází na ...
    • Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu 

      Autor: Malý Michal; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Radová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Diplomová práce "Optimalizace inovovaného řešení uživatelského rozhraní klimatizace automobilu" popisuje aplikaci metod kvality ve fázi vývoje výrobku na reálný problém v podobě potřeby optimalizace uživatelského rozhraní ...
    • Systémy kontroly stability vozidla 

      Autor: Pilecký Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Nouzovský Luboš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-01)
      Hlavním cílem této diplomové práce je návrh informačního systému stability vozidla. V průběhu nakládání a jízdy automobilu je nepřetržitě sledováno jeho zatížení, náklon a poloha těžiště. V případě výskytu situace, která ...
    • Objektivní hodnocení užitných vlastností nákladních automobilů 

      Autor: Slabý Martin; Vedoucí práce: Opava Jaroslav; Oponent práce: Janda Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-21)
      Diplomová práce se zabývá specifikací nákladních automobilů a jejich užitných vlastností, které ovlivňují výběr z pohledu zákazníka. Práce v teoretické části seznamuje čtenáře se současnou situací v nákladní silniční ...
    • Využití ztrátové energie pérovaní vozidla 

      Autor: Vinař Petr; Vedoucí práce: Plomer Jan; Oponent práce: Šolc Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Práce se zabývá konstrukcí dodatečného mechanismu umístěného v podvozku vozidla pro generování elektrického proudu při vertikálním pohybu vozidla při jízdě po vozovce. Práce je rozdělena na pět části. První část se věnuje ...
    • Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu 

      Autor: Novotný Jan; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Předmětem diplomové práce "Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu" je hledání vhodných způsobů sledování a hlídání řidiče s případnou korekční reakcí automobilu. Čtenář je seznámen s procesem ...
    • Reakční čas řidičů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ...
    • Senzorické systémy autonomních vozidel; 

      Autor: Piksa Ondřej; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ...
    • Vliv stárnutí na vybraná asfaltová pojiva 

      Autor: Blaščík Marek; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Skronka Gabriel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení dat naměřených na asfaltu s penetrací 50/70 mm. Byly zvoleny dvě typy modifikací, dohromady tedy tři typy zkušebních vzorků (nemodifikovaný asfalt, RET modifikace s PPA a ...