Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase, Realtime texture mapping
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Rozšířená realita pro výuku, Augmented Reality for education
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ...
Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu, Automatic 3D laser scanning with detailed texture
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ...
Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů, Procedural model generation from real maps
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ...
Aplikace pro prohlížení Langweilova modelu Prahy, Application for viewing Langweil's model of Prague
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-29)
Tento dokument je diplomová práce Jana Tošnera. Jejím cílem je vytvoření aplikace, která bude schopna zobrazit celý Langweilův model Prahy v Unreal enginu 5. Hlavním úkolem je otestování všech možných způsobů optimalizace ...