Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Zobrazování komplexních scén pomocí adaptivní voxelizace, Rendering complex scenes using adaptive voxelization
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sýkora Daniel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy, Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...