• Aplikace pro sběr a analýzu dat z VR tréninkových aplikací 

      Autor: Leoš Řeháček; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-30)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací systému určeného pro sběr a analýzu dat z VR tréninkových aplikací. Hlavním úkolem je seznámit se s již existujícími VR tréninkovými aplikacemi a na základě jejich ...
    • Balanční cvičení pro seniory ve VR s interaktivními prvky 

      Autor: Markéta Machová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-30)
      Pády, které postihují především starší lidi, představují závažný problém vzhledem k závažným zdravotním a ekonomickým důsledkům a potenciálním úmrtím. Pravidelný proprioceptivní trénink, například cvičení rovnováhy, může ...
    • Simulace fenoménů pozměněných stavů vědomí pomocí virtuální reality 

      Autor: Jakub Hlusička; Vedoucí práce: Kortan Josef; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      V této práci prozkoumávám současné pokusy o replikaci různých aspektů psychedeliky-vyvolaných pozměněných stavů vědomí (ASC) pomocí softwaru; především fenoménů souvisejících se zrakem. Poté popisuji svou implementaci ...
    • Společenská hra ve virtuální realitě s využitím prvků arteterapie 

      Autor: Tereza Preislerová; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat společenskou hru ve virtuální realitě, která by využívala výtvarnou tvorbu jako hlavní herní mechaniku a příznivě působila na skupinovou dynamiku hráčů. Inspirace byla čerpána ...
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ...