• Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D 

      Autor: Jakub Tkáč; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...
    • Skripty pro tvorbu animační kostry 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...