• Detekce chyb v povrchové reprezentaci 

      Autor: Klusák Jan; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Detekce gest pro Android OS 

      Autor: Tunys Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Jaroš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Detekce podvodných emailů v češtině 

      Autor: Listík Vít; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Bukovský Michal
      Aktuálně používané metody pro detekci phishingových emailů jsou většinou založené na seznamech podvodných odkazů. Cílem této práce je automaticky detekovat tyto emaily. Používané techniky byly zhodnoceny a rozhodovací ...
    • Detekce polohy v metru pomocí mobilního zařízení 

      Autor: Štajner Martin; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Detekce škodlivého kódu ve webových aplikacích 

      Autor: Rejthar Edvard; Vedoucí práce: Medvecký Michal; Oponent práce: Macejko Peter
      Následující práce si klade za cíl zpracovat rešerši škodlivého kódu, který útočníci vkládají do napadených webových prezentací. Posléze navrhneme a implementujeme program, který bude schopný vyhledat ve skriptech webu ...
    • Detekce významných bodů na lidské tváři 

      Autor: Uřičář Michal; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Urban Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Distribuovaná databáze pro mobilní zařízení 

      Autor: Chasák Otakar; Vedoucí práce: Bařina Tomáš; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Distribuovaná multiplayer aréna pro edukativní hry 

      Autor: Blšťák Petr; Vedoucí práce: Vokřínek Jiří; Oponent práce: Menčl Ondřej
      Tato práce se zabývá analýzou a implementací vědomostní arény pro více hráčů, kterou bude možné provozovat na cloudových technologiích. Vychází z projektu Hravě.cz, jehož modul arény jí posloužil jako odrazový můstek. Práce ...
    • Dokončení projektu MigDb 

      Autor: Lukeš Martin; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Chlumecký Martin
      Tato práce se zabývá upřesněním kontraktu a realizací transformací změn aplikačního modelu na změny modelu databázového. Dále se zabývá automatizací odvození změn vedoucích z jednoho modelu k druhému bez ztráty či s ...
    • Dvojúrovňové vykreslování volumetrických dat 

      Autor: Groll Jakub; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      Tato diplomová práce se zabývá metodou vykreslování volumetrických dat, která umožňuje kombinovat různé vizualizační techniky při akumulaci barvy a průhlednosti podél paprsku. Cílem práce je seznámit čtenáře s mechanismem ...
    • Dynamická pupilometrie a její využití pro detekci relapsu afektivních poruch 

      Autor: Lukeš Jan; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Španiel Filip
    • Dynamická simulace tekutin 

      Autor: Kříž František; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Dynamické datové struktury pro rozvrhování 

      Autor: Kulovaný Jiří; Vedoucí práce: Hanzálek Zdeněk; Oponent práce: Mareček Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Dynamické Difuzní Globální Osvětlení 

      Autor: Michal Hvězda; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato metoda využívá sledování paprsků pro aproximaci několika násobného ...
    • Editor pro tvorbu 3D výukových simulátorů 

      Autor: Vavrek Martin; Vedoucí práce: Ježek Filip; Oponent práce: Kulhánek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Efektivní metody pro výpočet komplexních efektů globálního osvětlení 

      Autor: Hub Robin; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Efektivní simulátor šíření světla v optických soustavách s využitím NURBS ploch 

      Autor: Papoušek Adam; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Hošek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-09)
      NURBS plochy s ořezy, jež jsou standardním modelovacím primitivem ve většině průmyslu vyrábějícím fyzické objekty, jsou náročné na vykreslování přímo v reálném čase bez výrazného zjednodušení vstupní geometrie. Značná část ...
    • Efektivní sledování paprsků v CSG modelech 

      Autor: Karaffová Markéta; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Wilkie Alexander
      Tato práce zkoumá metody sledování paprsku v kombinaci s konstruktivní geometrií těles (CSG). Dále navrhuje způsob využití Embree, vysoce optimalizované knihovny používající hierarchii obálek pro sledování paprsků v ...
    • Efektivní uživatelské rozhraní informačních systémů a využití mobilních zařízení jako rozšířené platformy pro zvýšení efektivity práce s informačními systémy 

      Autor: Pác František; Vedoucí práce: Hlopko Marcel; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Efektivní vyplňování formulářů pro zrakově postižené uživatele 

      Autor: Špičková Martina; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
      Tato práce se zabývá vývojem uživatelského prostředí, které by mělo usnadnit vyplňování formulářů státní správy zrakově postiženými uživateli. Cílem práce je naleznout řešení, které by jim usnadnilo tuto úlohu až do té ...