Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 174-193 z 396
-
Návrh a interaktivní primitiva zaškolovacích zážitků ve VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Rada Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Táto práca popisuje návrh a vývoj inštruktážnej aplikácie a editora. Cieľom inštruktážnej aplikácie je napomáhať k efektívnejšiemu školeniu prostredníctvom sférického videa a virtuálnej reality. Editor potom slúži ako ... -
Návrh a tvorba motivačního modulu pro projekt kompenzaci diabetes mellitus
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Návrh aplikace pro měření znečištění ovzduší - projekt Kanárci
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Návrh GPU algoritmů pro řešení úloh rozvrhování projektů s omezenými zdroji
; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ... -
Návrh multimodální pomůcky pro učení se braillova písma
; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Náplava Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce popisuje návrh a vývoj nové multimodální pomůcky pro výuku braillova písma. Vychází z rozsáhlého explorativního výzkumu zrakového postižení a čichu. Nová pomůcka by měla sloužit učitelům při prvním seznámení ... -
Návrh seriózní hry pro podporu léčby diabetes mellitus
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Štechová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací edukační hry pro děti s diabetem I. typu. Zahrnuje analýzu existujících vzdělávacích materiálů určených pro diabetické děti. Popisuje tvorbu hry od návrhu prvotního ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Diplomová práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality. Konkrétně jde o práci zaměřenou na analýzu existujícího produktu společnosti Misterine s.r.o. - Misterine Studio, a návrh nového ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu
; Vedoucí práce: Rubáš Marek; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ... -
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ... -
Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ... -
Nové způsoby využití hmatových modulů pro osoby se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Frajták Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivní hmatové modulární mapy interiérů. Tato diplomová práce představuje rozšíření pro nové účely, které je založené na stejné základní elektronické ... -
Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Obchodní platforma pro akcie
; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Mařík Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Obecný framework pro zpětnovazebné řízení robotické koule Sphero pomocí 3D senzoru
; Vedoucí práce: Wild Jiří; Oponent práce: Berka Roman
Tato práce si klade za cíl navrhnout a implementovat model pro inteligentní řízení více robotických koulí Sphero najednou, které jsou snímány dostupným hloubkovým senzorem Microsoft Kinect. Vytvořený obecný framework pro ... -
Operátorské stanoviště pro vizualizaci a řízení autonomních bezpilotních prostředků
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Rollo Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Cílem mé diplomové práce je vytvoření vizualizace bezpilotních (leteckých) prostředků, která jsou malá a rychle se pohybují, a napojit tuto vizualizaci na AgentFly simulátor. Také zjišťuji, jestli je vhodné využít webových ... -
Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Davidovič Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ... -
Optimalizace alokace regálového prostoru uvažující chování zákazníků
; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
Nakupování je každodenní součastí našeho života. Lidé utrácí nakupováním spoustu peněz. Supermarkety toho využívají a snaží se maximalizovat jejich zisk. Zkoumají chování zákazníků a snaží se tak ovlivnit jejich rozhodování ... -
Optimalizace procesu vyhodnocování vyplněných cvičení učiteli v aplikaci HistoryLab
; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)Cílem této práce je najít řešení pro poskytnutí zpětné vazby v aplikaci HistoryLab. HistoryLab je vzdělávací aplikace pracující s historickými prameny. Žáci základních a středních škol interagují s cvičeními a dochází u ... -
Optimalizace řízení výroby pomocí SaaS applikací
; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Brychta Lubomír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)