Zobrazují se záznamy 174-193 z 396

    • Návrh a interaktivní primitiva zaškolovacích zážitků ve VR 

      Autor: Jozef Skála; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Rada Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Táto práca popisuje návrh a vývoj inštruktážnej aplikácie a editora. Cieľom inštruktážnej aplikácie je napomáhať k efektívnejšiemu školeniu prostredníctvom sférického videa a virtuálnej reality. Editor potom slúži ako ...
    • Návrh a tvorba motivačního modulu pro projekt kompenzaci diabetes mellitus 

      Autor: Smrž Ondřej; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Návrh aplikace pro měření znečištění ovzduší - projekt Kanárci 

      Autor: Remeš Jan; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Návrh GPU algoritmů pro řešení úloh rozvrhování projektů s omezenými zdroji 

      Autor: Bukata Libor; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API 

      Autor: Roman Galajda; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ...
    • Návrh multimodální pomůcky pro učení se braillova písma 

      Autor: Martina Klimešová; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Náplava Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Tato práce popisuje návrh a vývoj nové multimodální pomůcky pro výuku braillova písma. Vychází z rozsáhlého explorativního výzkumu zrakového postižení a čichu. Nová pomůcka by měla sloužit učitelům při prvním seznámení ...
    • Návrh seriózní hry pro podporu léčby diabetes mellitus 

      Autor: Černohorská Veronika; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Štechová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací edukační hry pro děti s diabetem I. typu. Zahrnuje analýzu existujících vzdělávacích materiálů určených pro diabetické děti. Popisuje tvorbu hry od návrhu prvotního ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality 

      Autor: Michal Ščupák; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Diplomová práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality. Konkrétně jde o práci zaměřenou na analýzu existujícího produktu společnosti Misterine s.r.o. - Misterine Studio, a návrh nového ...
    • Návrh uživatelského rozhraní pro dotykovou odpovídací jednotku k interkomu 

      Autor: Kateřina Koutová; Vedoucí práce: Rubáš Marek; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce se věnuje návrhu uživatelského rozhraní pro odpovídací jednotku k interkomu. Návrh byl založen na rešerši podobných zařízení tohoto typu, včetně průzkumu mezi současnými a potencionálními uživateli, a na základě ...
    • Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ...
    • Nelineární přehrávání v rámci množiny zvukových vzorků v kontextu videoher 

      Autor: Igor Kotov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a testováním algoritmu pro zpracování digitálního signálu, který by mohl detekovat všechny možné body přechodu v hudebním souboru s pevným rytmem tak, aby jeho nelineární ...
    • Nové způsoby využití hmatových modulů pro osoby se zrakovým postižením 

      Autor: Kryštof Woldřich; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Frajták Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj interaktivní hmatové modulární mapy interiérů. Tato diplomová práce představuje rozšíření pro nové účely, které je založené na stejné základní elektronické ...
    • Obarvování ručních kreseb na mobilních zařízeních 

      Autor: Brejcha Jan; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Obchodní platforma pro akcie 

      Autor: Havel Marcel; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Mařík Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Obecný framework pro zpětnovazebné řízení robotické koule Sphero pomocí 3D senzoru 

      Autor: Vrba Michal; Vedoucí práce: Wild Jiří; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce si klade za cíl navrhnout a implementovat model pro inteligentní řízení více robotických koulí Sphero najednou, které jsou snímány dostupným hloubkovým senzorem Microsoft Kinect. Vytvořený obecný framework pro ...
    • Operátorské stanoviště pro vizualizaci a řízení autonomních bezpilotních prostředků 

      Autor: Janovský Roman; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Rollo Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem mé diplomové práce je vytvoření vizualizace bezpilotních (leteckých) prostředků, která jsou malá a rychle se pohybují, a napojit tuto vizualizaci na AgentFly simulátor. Také zjišťuji, jestli je vhodné využít webových ...
    • Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování 

      Autor: Navrátil Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Davidovič Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ...
    • Optimalizace alokace regálového prostoru uvažující chování zákazníků 

      Autor: Tomáš David; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      Nakupování je každodenní součastí našeho života. Lidé utrácí nakupováním spoustu peněz. Supermarkety toho využívají a snaží se maximalizovat jejich zisk. Zkoumají chování zákazníků a snaží se tak ovlivnit jejich rozhodování ...
    • Optimalizace procesu vyhodnocování vyplněných cvičení učiteli v aplikaci HistoryLab 

      Autor: Petr Tácha; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce je najít řešení pro poskytnutí zpětné vazby v aplikaci HistoryLab. HistoryLab je vzdělávací aplikace pracující s historickými prameny. Žáci základních a středních škol interagují s cvičeními a dochází u ...
    • Optimalizace řízení výroby pomocí SaaS applikací 

      Autor: Šín Josef; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Brychta Lubomír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)