Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle autora "Bittner Jiří"
-
Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků
Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Knihovna funkcí odrazivosti povrchu
Autor: Nekola Jiří; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL
Autor: Kraus Petr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Konfigurovatelný nástroj pro tvorbu syntetických dat
Autor: Tomáš Bubeníček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Neoral Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Při vyhodnocování funkcionality algoritmů z oboru počítačového vidění či při trénování nových algoritmů za pomocí metody strojového učení, velké množství algoritmů obsahujících dodatečné ground truth výstupy, které ... -
Metody rychlé stavby hierarchií obálek
Autor: Meister Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Modulární editor silniční sítě pro VRUT
Autor: Daniel Aschermann; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)Dnešní technologie se stále rozvíjí a autonomní mobilní průmysl má na vývoji velký podíl. Automobilový průmysl se zaměřuje na vývoj simulace provozu, protože se jedná o bezpečný způsob testování jak vozu, tak i řidiče. ... -
Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
Autor: Jiří Burýšek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný ... -
Optimalizace akceleračních datových struktur pro fotorealistické zobrazování
Autor: Navrátil Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Davidovič Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)Práce pojednává o metodách optimalizace akceleračních datových struktur hierarchie obálek a jejich použití při sledování paprsku. Na základě analýzy použitého softwaru PBRT je navržena množina metod kombinující pohledově ... -
Optimalizace scény pro RTX
Autor: Tomáš Bilák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Ray tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX ... -
Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase
Autor: Princ Daniel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů
Autor: Kejvalová Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ... -
Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU
Autor: Novotný Miroslav; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení
Autor: Smutný Michael; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase
Autor: Kučera Adam; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Rozšiřitelný zobrazovací řetězec založený na odloženém stínování
Autor: Šimek Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Rozšířená realita pro výuku
Autor: Havelík Jaroslav; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ... -
Simulace okolních dopravních dějů
Autor: Minařík Jaroslav; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Simulace orografické oblačnosti
Autor: Martin Čáp; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Realistická simulace mraků je žhavým tématem výzkumu v oboru počítačové grafiky. V této práci představíme možný způsob modelování orografických mraků za pomoci SkewT/LogP diagramů, jež navrhl Rui Pedro Duarte ve své ... -
Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic
Autor: Mikeš Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ... -
Simulace vodopádů
Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod ...