Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Výpočet rozmístění popisků kolem 3D objektů, External labeling of 3D objects
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou automatického umístění popisků k objektu, konkrétně popisky externími (angl. External Labeling). Dále se tato práce věnuje optimalizaci rozmístění těchto popisků pro případy, ...
Vizualizace informace na webu, Visualizing Information on the Web
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
Cieľom tejto práce je zoznámiť sa s dostupnými nástrojmi pre vizualizáciu dat na webe, vykonať nad nimi analýzu a porovnať tieto nástroje z hľadiska vizualizácie rôznych typov dát, možností interakcie s datami, možnosti ...
Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů, Client-server application for illustrative exploded views of 3D models
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ...
Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry, Creation of modular 3D assets for videogames
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Hráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z ...
Procedurální generování prostředí pro videohry, Procedural generation of videogame environments
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...
Herní engine pro hry typu Minecraft, Game engine for Minecraft-like games
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ...
Modelování a animace čtyřnožců, Modeling and animation of quadrupeds
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané při výrobě takových assetů a navíc prozkoumává možnosti přenosu animací ...
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách, Evaluating Players Performance in Strategic Games
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ...
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu, Photorealistic Swimming Pool Configurator
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
Procedurální generování scény pro vlakový simulátor, Procedural Scene Generation for Train Simulator
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Náplní této bakalářské práce je procedurální generování terénu za běhu aplikace, rozmisťování vegetace v tomto terénu, a jeho přizpůsobivost animační křivce definující trasu kolejí. Mělo by tedy být relativně jednoduché ...