• Kompozice CG objektu do reálné filmové scény 

      Autor: Antonín Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ...
    • Model humanoida 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kavan Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Ovladatelný 3D model hlavy v Maya 

      Autor: Ivanič Tomáš; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Hlavním cílem této práce bylo vytvoření plně ovladatelného 3D modelu hlavy, který je určený pro animovanou produkci. Tvorba takového modelu je velmi zdlouhavý proces, při němž je potřeba se řídit zásadními pravidly. Objekt ...
    • Záznam pohybu humanoida 

      Autor: Sukhomlina Kristina; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Tato bakalářská práce se zabývá technikou sledování pohybu humanoida, popisuje řetězec zpracování dat od pořízení přes čištění až po následnou aplikaci na 3D model. Prvním cílem je vytvořit a připravit model humanoida pro ...