• Efektivní úložiště XML dokumentů pro systém ExDB 

      Autor: Shchepin Alexey; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Strnad Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Elektronický redakční systém pro tvorbu encyklopedií 

      Autor: Matějka Jiří; Vedoucí práce: Wallenfelsová Helena; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Emulace myši a klávesnice pro motoricky postižené uživatele 

      Autor: Starý Jan; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Experimenty s komprimovanými JPG obrázky 

      Autor: Květ Luboš; Vedoucí práce: Šimeček Ivan; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Exportní modul pro Autodesk Maya do formátu X3D / X3Dom 

      Autor: Unembayeva Daniya; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Predmetem této bakalárské práce je vytvorení exportního modulu pro Autodesk Maya do formátu X3D/X3DOM. Základní objekty budou exportovány do X3D/X3DOM pomocí odpovídajících uzlu, složitejší objekty - pomocí specifické ...
    • Extenze v OpenGL 

      Autor: Krošlák Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Ambrož David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Finalizace modelů ve Virtuální Staré Praze 

      Autor: Žoha Vojtěch; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

      Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
    • Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu 

      Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ...
    • "Free-form" CMS 

      Autor: Třešňák Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Fúze radiačních a hloubkových měření pro bezpilotní helikoptéru 

      Autor: Tadeáš Zribko; Vedoucí práce: Štibinger Petr; Oponent práce: Mrkos Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Lokalizácia radiácie je dôležitá téma pre ochranu človeka a súčasne aj životného prostredia. Je to hlavná úloha, ktorá sa rieši prostredníctvom tejto práce. Pri plnení úlohy sa využíva kombinácia flexibility bezpilotného ...
    • Generátor modelů budov a interiérů 

      Autor: Hůlová Denisa; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Genesis - jádro herního enginu 

      Autor: Červenka Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Genesis - Tvorba "low-poly" modelů a animací 

      Autor: Zbytovská Michaela; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Lekovski Michael
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Georeferencovaná rozšířená realita 

      Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
    • Grafické knihovny pro operační systém Windows Mobile 

      Autor: Bayekeyeva Rymzhan; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Grafické uživatelské rozhraní pro adaptivní webovou aplikaci 

      Autor: Nguyen Thi Hong Nhung; Vedoucí práce: Balík Martin; Oponent práce: Hapalová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Gramatika jazyka Oberon v nástroji Fika 

      Autor: Stejskal Jakub; Vedoucí práce: Píše Michal; Oponent práce: Macek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Gramatika pro generování existující pražské architekruty 

      Autor: Vampola Jakub; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Herní engine pro hry typu Minecraft 

      Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ...