Zobrazují se záznamy 331-350 z 410

    • Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie 

      Autor: Daniel Hanák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý ...
    • UI dohledového centra pro navigační systém pro nemocnice 

      Autor: Palivcová Dominika; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj navigačního systému pro nemocnice. Principem tohoto systému je poskytování personalizovaných navigačních instrukcí s využitím video detekce osob. Uživatelé ...
    • UI interakčního modelu pro vývojáře 

      Autor: Havelka Ondřej; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Uživatelské rozhraní pro modifikaci parametrů vykreslovacích algoritmů 

      Autor: Netušil Jiří; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      V současné době neexistuje jednoduchý způsob vytvoření uživatelského rozhraní a ovládacích prvků pro parametry v knihovně Tigr využívající Java Open Graphics Library k vykreslení 3D scény. Cílem mé práce je analyzovat a ...
    • Úniková 3D počítačová hra 

      Autor: Tomáš Pokorný; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato práce analyzuje principy tvorby počítačových her. Analyzuje herní mechaniky používané v survival hororových hrách na základě již vytvořených počítačových her. Dále analyzuje účel a použití modulárních komponent v ...
    • Úprava nástroje DMvisual 

      Autor: Rozenberg David; Vedoucí práce: Pilný Aleš; Oponent práce: Čepek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Validátor jBPM 3 Workflow jako plugin pro Eclipse IDE 

      Autor: Černý Luboš; Vedoucí práce: Mlejnek Jaromír; Oponent práce: Čemus Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Virtuální piano 

      Autor: Tereza Preislerová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Cílem této práce bylo vytvořit hru umožňující hraní na piano ve virtuální realitě. K tomu byla využita Leap Motion technologie snímání pohybu rukou. V hudební hře uživatel hraje na dvouoktávovou klaviaturu, přičemž jeho ...
    • Virtuální prohlídka Františkánského kostela v Chebu 

      Autor: Országh Martin; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Virtuální zkušební kabinka / Magické Zrcadlo 

      Autor: Margarita Ryabova; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Hlavním cílem této práce je analyzovat možné způsoby realizace virtuální zkušební kabinky a implementovat takovou aplikaci. Na základě výzkumu bylo rozhodnuto provést implementaci pomocí Rozšiřené reality (AR) ve spojení ...
    • Virtuální zrcadlo 

      Autor: Pavel Sillinger; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tento dokument obsahuje výsledky zkoumání v rámci Bakalářské práce na ČVUT. V této práci je popsána analýza možných technologií k sledování lidské postavy, převodu těchto informací do počítače a následné zobrazení v programu. ...
    • Virtuální zrcadlo 

      Autor: Pavel Sillinger; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tento dokument obsahuje výsledky zkoumání v rámci Bakalářské práce na ČVUT. V této práci je popsána analýza možných technologií k sledování lidské postavy, převodu těchto informací do počítače a následné zobrazení v programu. ...
    • Visual analysis of beehive queen behaviour 

      Autor: Kristi Žampachů; Vedoucí práce: Krajník Tomáš; Oponent práce: Stefanec Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá detekcí včelí královny uvnitř včelího úlu. Z metod na detekci a sledování objektů jsme vybrali WhyCode, který nejlépe splňuje naše požadavky, výpočetně nenáročnou detekci a přesný odhad pozice. V práci ...
    • Vizualizace a zpracování dat adiktologických pacientů 

      Autor: Vojtěch Mašín; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kulhánek Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      S rozvojem chytrých telefonů vznikl nový trh pro mnoho různých aplikací využívajících nového přístupu. Jednou z takovýchto aplikací je tzv. mHealth, či mobile health, tedy zdravotní aplikace dostupné v smartphonech každého ...
    • Vizualizace dostavby Staroměstské radnice 

      Autor: Kratochvíl Milan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Vizualizace dostavby Staroměstské radnice 

      Autor: Lukášek Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Vizualizace historického jádra Moravských Budějovic 

      Autor: Svoboda Tomáš; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Špačková Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Vizualizace informace na webu 

      Autor: Čepa Róbert; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Cieľom tejto práce je zoznámiť sa s dostupnými nástrojmi pre vizualizáciu dat na webe, vykonať nad nimi analýzu a porovnať tieto nástroje z hľadiska vizualizácie rôznych typov dát, možností interakcie s datami, možnosti ...
    • Vizualizace kartografických dat na webu 

      Autor: Silivonenko Daria; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Cílem dané práce je seznámit se s nejčastěji používanými formáty geografických a kartografických dat: WKT/WKB, Shapefile, GeoJSON, TopoJSON. Dále se seznámit s problematikou některých geografických projekcí jako Robinsonova, ...
    • Vizualizace oběžnic v rozšířené realitě 

      Autor: Jan Illich; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Předmětem této práce je zkoumání možností sledování postav v prostoru a umístění AR objektů na jejich pozice. Následně také testování vybrané metody – Vuforia Engine Image Target v Unity za různého osvětlení a různými kamerami.