Zobrazují se záznamy 316-335 z 410

    • Systém pro správu požadavků a úkolů 

      Autor: Tobolka Radek; Vedoucí práce: Hora Zbyněk; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Systém pro správu prodejů DVD 

      Autor: Ivon Pavel; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Systém pro zadávání semestrálních prací 

      Autor: Kozák Tomáš; Vedoucí práce: Balík Martin; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Škálovatelná simulace dopravy v systému VRUT 

      Autor: Vít Neckář; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje aktuální implementaci chování řidičů v systému VRUT a navrhuje její vylepšení.
    • Školní informační systém 

      Autor: Bendík Marek; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Techniky generativní hudby 

      Autor: Troup Jiří; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Morreale Fabio
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Testování komplexní zátěže řidiče automobilu 

      Autor: Richter Stanislav; Vedoucí práce: Kunc Ladislav; Oponent práce: Labský Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Testování online nástrojů pro tvorbu internetových stránek 

      Autor: Bauma František; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Testování použitelnosti na mobilních zařízení 

      Autor: Jaroš Petr; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Testování použitelnosti systému Reading Companion: interaktivní webový učitel 

      Autor: Kolomazník Michal; Vedoucí práce: Kunc Ladislav; Oponent práce: Čerňák Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Testování přístupnosti stránek státní správy ČR 

      Autor: Trpák Václav; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Testování vizuální, zvukové a mechanické zátěže řidiče automobilu 

      Autor: Pecoldová Markéta; Vedoucí práce: Kunc Ladislav; Oponent práce: Macek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Trekování lidí pomocí počítačového vidění s datovým výstupem 

      Autor: Vilém Jonák; Vedoucí práce: Leischner Vojtěch; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Vyvinuli jsme interaktivní instalaci pro trackování lidí kamerou zavěšenou u stropu a následné vytvoření odpovídajícího prostorového audia v jejich sluchátkách. Prostorový mix je renderován pomocí Resonance Audio enginu[1]. ...
    • Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací 

      Autor: Miroslav Müller; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Interaktivní nástroj I3T určený k výuce 3D transformací je projekt rozvíjený pod Katedrou počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT. Uvnitř tohoto nástroje dosvad scházel systém pro tvorbu a realizaci výukových lekcí. Cílem ...
    • Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry 

      Autor: Alena Mikushina; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      Hráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z ...
    • Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie 

      Autor: Daniel Hanák; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý ...
    • UI dohledového centra pro navigační systém pro nemocnice 

      Autor: Palivcová Dominika; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Na Katedře počítačové grafiky a interakce na FEL ČVUT probíhá vývoj navigačního systému pro nemocnice. Principem tohoto systému je poskytování personalizovaných navigačních instrukcí s využitím video detekce osob. Uživatelé ...
    • UI interakčního modelu pro vývojáře 

      Autor: Havelka Ondřej; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Vystrčil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Uživatelské rozhraní pro modifikaci parametrů vykreslovacích algoritmů 

      Autor: Netušil Jiří; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      V současné době neexistuje jednoduchý způsob vytvoření uživatelského rozhraní a ovládacích prvků pro parametry v knihovně Tigr využívající Java Open Graphics Library k vykreslení 3D scény. Cílem mé práce je analyzovat a ...
    • Úniková 3D počítačová hra 

      Autor: Tomáš Pokorný; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato práce analyzuje principy tvorby počítačových her. Analyzuje herní mechaniky používané v survival hororových hrách na základě již vytvořených počítačových her. Dále analyzuje účel a použití modulárních komponent v ...