Zobrazují se záznamy 152-171 z 410

    • Komponenta pro prezentaci a střih videozáznamů na webu 

      Autor: Píč Petr; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Franc Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Kompozice CG objektu do reálné filmové scény 

      Autor: Antonín Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ...
    • Kontextově závislá adaptivní struktura aplikace 

      Autor: Pratashchyk Dzmitry; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Šebek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Bakalářská práce má za úkol vylepšení existujícího nástroje pro adaptaceuživatelského rozhraní na základě dat získaných se snímačů mobilního zařízení uživatele. Framework, na který navazuje tato práce je psaný s ohledem ...
    • Konvertor notového zápisu pro zrakově postižené hudebníky 

      Autor: Volný Jan; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Korpusový manažer - statistiky 

      Autor: Čokrt Václav; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Křen Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Kreslení grafů a metriky estetičnosti 

      Autor: Kristýna Kořenská; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Genyk-Berezovskyj Marko
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato práce se zabývá kreslením grafů a měřením výsledného vykreslení pomocí metrik estetičnosti. Nejprve seznámením se se třemi vykreslovacími algoritmy, poté se samotnými metrikami. Práce obsahuje také implementaci, za ...
    • Kreslení grafů metodami algebraické teorie grafů 

      Autor: Jiří Povolný; Vedoucí práce: Dostál Matěj; Oponent práce: Velebil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá algebraickou teorií grafů: studiem teorie grafů metodami lineární algebry. Konkrétně je formulována a dokázána Tutteova věta o kreslení grafů. Součástí práce je i implementace programu ilustrujícího ...
    • Kulturní informační portál pro mladé 

      Autor: Vařecha Marian; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Kulturní informační portál pro mladé 

      Autor: Velechovský Tomáš; Vedoucí práce: Dostál Jiří; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Logická 3D hra 

      Autor: Petr Varga; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji.
    • Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem 

      Autor: Aleksandr Murugov; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ...
    • Logistický informační systém 

      Autor: Grill Jiří; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Rudomilov Ilya
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Manipulátory pro editaci transformačních matic a skriptování v I3T 

      Autor: Daniel Gruncl; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Cílem této práce je návrh manipulátorů interaktivní úpravy transformačních a projekčních matic a začlenění těchto manipulátorů do pro nástroj pro výuku transformací I3T. Návrh je učiněn na základě prostudování manipulátorů ...
    • Mapování obrazu na lidskou postavu 

      Autor: Kruchňa Oldřich; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Materiály v počítačové grafice 

      Autor: Tomáš Cicvárek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...
    • Metody pro popis pohybu v počítačové animaci 

      Autor: Březová Karolína; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Bařinka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-13)
      Tato práce shrnuje základní principy vybraných tanečních notací pro záznam pohybu, především Labanotation a Eshkol - Wachman Movement Notation, a analyzuje jejich možnosti. Také hodnotí software pro práci s notacemi a pro ...
    • Metody umělé inteligence pro hraní sběratelských karetních her 

      Autor: Patrik Březina; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Blaauwbroek Lasse
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Sběratelské karetní hry jsou populární hry, které lidi hrají nejen pro zábavu, ale i na profesionální úrovni. Představují řadu výzev pro implementaci umělých hráčů, mezi které patří nejistota způsobena náhodnými událostmi, ...
    • Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her 

      Autor: Lukáš Cezner; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal Engine za účelem dosažení realistického vzhledu 3D objektů v počítačových ...
    • Mobilní a webová aplikace pro testování znalostí uživatelů 

      Autor: Voráč Sebastian; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Obsahem této bakalářské práce je návrh a implementace webové a mobilní aplikace určené k testování znalostí studentů. Webová aplikace umožňuje správu učitelů, předmětů, testových otázek a zobrazení výsledků ostrých testů ...
    • Mobilní Android aplikace pro řešení výukových úloh v systému EduARd 

      Autor: Michaela Kubišová; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Berka Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť mobilnú Android aplikáciu na riešenie výukových úloh v systéme EduARd. Aplikácia komunikuje so serverovou časťou systému EduARd, ktorá poskytuje definície úloh vo forme XML súborov ...