Zobrazují se záznamy 82-101 z 410

    • Generátor modelů budov a interiérů 

      Autor: Hůlová Denisa; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Genesis - jádro herního enginu 

      Autor: Červenka Michal; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Genesis - Tvorba "low-poly" modelů a animací 

      Autor: Zbytovská Michaela; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Lekovski Michael
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Georeferencovaná rozšířená realita 

      Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
    • Grafické knihovny pro operační systém Windows Mobile 

      Autor: Bayekeyeva Rymzhan; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Grafické uživatelské rozhraní pro adaptivní webovou aplikaci 

      Autor: Nguyen Thi Hong Nhung; Vedoucí práce: Balík Martin; Oponent práce: Hapalová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Gramatika jazyka Oberon v nástroji Fika 

      Autor: Stejskal Jakub; Vedoucí práce: Píše Michal; Oponent práce: Macek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Gramatika pro generování existující pražské architekruty 

      Autor: Vampola Jakub; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Herní engine pro hry typu Minecraft 

      Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ...
    • Hlasem ovládaný grafický editor 

      Autor: Chráska Pavel; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace 

      Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ...
    • Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách 

      Autor: Lucie Rosenthalerová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ...
    • Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android 

      Autor: Racek Matyáš; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubr Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ...
    • Hra ve VRML 

      Autor: Moudrá Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hráč hry Logik učený z příkladů 

      Autor: Matěj Blažek; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Čech Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato práce se zabývá použitím algoritmů posilovaného učení pro vytvoření strojo-vého hráče hry Logik. Za tímto účelem je navržen simulátor hry Logik, který pra-cuje se symbolickým i grafickým vstupem. Simulátor je použit ...
    • Hudební hra ve virtuální realitě 

      Autor: Isa Skořepů; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ...
    • Hudební sekvencer s aplikací generativního umění 

      Autor: Potužáková Kateřina; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu 

      Autor: Kubelová Jitka; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan 

      Autor: Matvii Bunin; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ...
    • Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik 

      Autor: Jakub Profota; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ...