Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Knihovna pro vykreslování textu v OpenGL, Font Rendering in OpenGL
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vykreslování textu a vývojem knihovny pro jeho vykreslování založené na OpenGL. Představuje základní typografické koncepty, existující formáty pro popis fontů a metody jejich ...
Knihovna pro procedurální generování dlaždic v počítačových hrách, Library for procedural generation of tiles in computer games
; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možný vývoj generování tzv. dlaždicových systémů v reálném čase. Implementace generátoru na základě návaznosti hranic kachlíků slouží jako podklad k průzkumu možností generace ...
Knihovna a čtení knih ve VR, Library and Reading Books in VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Pavlovec Václav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které ...