Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vizualizace pokročilých reprezentací vzhledu materiálů, Visualization of advanced material appearance representations
; Vedoucí práce: Filip Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Diplomová práce se zabývá vizualizací pokročilých materiálů a jejich vzhledu. Vysvětluje pojem vizuální textura. Věnuje se problematice popisu materiálů pomocí různých reprezentací (GRF, BRDF, SVBRDF, BTF). Popisuje vybrané ...
Syntéza obrazu pro virtuální realitu ve vysokém rozlišení s využitím změřených dat odrazivosti, Rendering for virtual reality in high resolution using measured BTF data
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
Práce se zaměřuje na implementaci real-time rendereru určeného pro náhlavní soupravu virtuální reality XTAL 8K, umožňující zkoumání vizuálních vlastností povrchů 3D objektů reprezentovaných komprimovanými BTF daty. Renderer ...
Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her, BRDF surface reflectance using LIGHTEC Minidiff V2 for Game Engines
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal Engine za účelem dosažení realistického vzhledu 3D objektů v počítačových ...