• Optimalizace hyperparametrů pro algoritmy lokálního prohledávání 

      Autor: Lukáš Haberzettl; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Selecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Algoritmy lokálního prohledávání jsou dnes široce používaným nástrojem pro řešení komplexních optimalizačních problémů, pro které není možné s dostupnými prostředky nalézt optimální řešení. Vnitřní strategie těchto algoritmů ...
    • Ovládání týmu robotických prostředků s využitím augmentované reality 

      Autor: Záruba Ondřej; Vedoucí práce: Rollo Milan; Oponent práce: Selecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
      Ovládání týmu bezpilotních prostředků klade zvýšené nároky na lidského operátora. V rámci této práce byly vyvinuty metody pro snížení jeho kognitivní zátěže s využitím augmentované reality. Ta umožňuje přehlednější zobrazení ...
    • Ovládání týmu robotických prostředků s využitím augmentované reality 

      Autor: Záruba Ondřej; Vedoucí práce: Rollo Milan; Oponent práce: Selecký Martin
      Ovládání týmu bezpilotních prostředků klade zvýšené nároky na lidského operátora. V rámci této práce byly vyvinuty metody pro snížení jeho kognitivní zátěže s využitím augmentované reality. Ta umožňuje přehlednější zobrazení ...
    • Řízení heterogenního týmu autonomních bezpilotních prostředků 

      Autor: Zajačík Michal; Vedoucí práce: Rollo Milan; Oponent práce: Selecký Martin
    • Stochastický dynamický vehicle routing problem 

      Autor: Eichler Petr; Vedoucí práce: Kopřiva Štěpán; Oponent práce: Selecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-12)
      Dynamický stochastický vehicle routing problém (DSVRP) si v posledních letech získal mnoho pozornosti. Jedná se o klasické VRP, ve kterém však všichni zákazníci nejsou známi předem, ale jsou postupně odhalováni během ...