Prohlížení Bakalářské práce - 13136 dle předmětu "PDDL"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Použití automatizovaného plánování pro chytré chování hráče v tahové počítačové hře
; Vedoucí práce: Komenda Antonín; Oponent práce: Svatoš Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-25)Tato práce popisuje vývoj prototypu tahové počítačové hry, která ke svému fungování využívá automatizované plánování. Před implementací studujeme různé návrhy hry, porovnáváme je s kritérii zadání a na základě této analýzy ... -
Použití automatizovaného plánování pro inteligentní chování hráče v tahové počítačové hře
; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Štolba Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Cílem této práce je automatizovat řešení tahové počítačové hry, Lara Croft GO. Řešení jsou generována pomocí klasického plánování prostřednictvím doménově specifických a doménově nezávislých plánovačů. Nejprve se zabýváme ...