• Použití automatizovaného plánování pro chytré chování hráče v tahové počítačové hře 

      Autor: Lukáš Hofmann; Vedoucí práce: Komenda Antonín; Oponent práce: Svatoš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-25)
      Tato práce popisuje vývoj prototypu tahové počítačové hry, která ke svému fungování využívá automatizované plánování. Před implementací studujeme různé návrhy hry, porovnáváme je s kritérii zadání a na základě této analýzy ...
    • Použití automatizovaného plánování pro inteligentní chování hráče v tahové počítačové hře 

      Autor: Dinh Dinh Truong; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Štolba Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Cílem této práce je automatizovat řešení tahové počítačové hry, Lara Croft GO. Řešení jsou generována pomocí klasického plánování prostřednictvím doménově specifických a doménově nezávislých plánovačů. Nejprve se zabýváme ...