Zobrazují se záznamy 242-261 z 1056

    • Hardwarová realizace Petriho sítí 

      Autor: Soukup Petr; Vedoucí práce: Kubátová Hana; Oponent práce: Kohlík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Harmonogram semestru pro aplikaci EDUX 

      Autor: Machala Jan; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Herní engine pro implementaci deskových her 

      Autor: Kaiser Vojtěch; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Lukáč Michal
      Tato práce se zabývá tvorbou herního engine specificky určeného pro implementaci deskových her. Výsledek práce je funkční framework, ve kterém lze implementovat hry reprezentovatelné jednoduchým stavovým automatem. Pro ...
    • Herní jádro pro pro práci s objemovými elementy 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Chlumecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • HeroCamp - webová aplikace pro deskové a psané hry na hrdiny 

      Autor: Plátek Jan; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Komárek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      V rámci práce bylo úkolem vytvořit webovou aplikaci HeroCamp, která bude sloužit pro podporu stolních a online psaných her na hrdiny. Vzhledem k současné situaci bylo vhodné řešit problém pomocí nových technologií, které ...
    • Heuristická řešení směrovacích problémů s profitem a diskovým okolím 

      Autor: Petra Štefaníková; Vedoucí práce: Faigl Jan; Oponent práce: Pěnička Robert
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-02)
      V této práci je rozšı́řena kombinatorická meta-heuristika Greedy Randomize Adap-tive Search Procedure (GRASP) pro řešenı́ úloh Close Enough Orienteering Prob-lem (CEOP). V této úloze je cı́lem nalézt cestu ...
    • Heuristický algoritmus pro Fantomové Go 

      Autor: Petr Syrovátka; Vedoucí práce: Šustr Michal; Oponent práce: Barvínek Jáchym
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      V této práci bude popsána implementace hry Phantom Go a algoritmů pro vytváření kompatibilních historií, a budou popsány a prodiskutovány výsledky párového vyhodnocení různých algoritmů pro hraní hry Phantom Go a efektivita ...
    • Hlavolam v prostředí Facebook 

      Autor: Mács Daniel; Vedoucí práce: Hanzl Filip; Oponent práce: Koutník Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hluboké učení pro rekonstrukci prostředí z řídkých hloubkových měření 

      Autor: Dmitrii Noskov; Vedoucí práce: Šalanský Vojtěch; Oponent práce: Krajník Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      3D rekonstrukce je důležitým komponentem pro základní bezpečnostní funkcí autonomního vozidla, jako je nouzové brzdění, prediktivní kontrola aktivního tlumení, bezpečné otáčení na křižovatce, nebo odhadnutí vlastní polohy ...
    • Hodnocení flexibility provozu aplikací v prostředí cloud computingu 

      Autor: Miroslav Brzobohatý; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Starý Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem této práce bylo zjistit využitelnost simulací při výpočtu flexibility cloudu. Jejím základem je teorie popisující rozdíly mezi on-premise a cloudem v IT infrastruktuře. Z ní pak vychází praktická část, která zahrnuje ...
    • Hodnocení pracovníků v nástroji Camunda BPM 

      Autor: Martin Turyna; Vedoucí práce: Zoubek Lukáš; Oponent práce: Ledvinka Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tato práce se zabývá analýzou stávající podpory hodnocení zaměstnanců FEL a návrhem nového řešení za pomoci nástroje Camunda BPM. Stávající podporu hodnocení zaměstnanců FEL zajišťuje webová aplikace, která neodpovídá ...
    • Hodnocení reakcí čtenářů na obsah mediálních zpráv 

      Autor: Lukáš Zíb; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Drchal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Náplní práce je implementace algoritmů strojového učení v jazyce Python, pomocí kterých je vyhodnocen postoj autora v libovolném textu. Vhodnými texty pro takové zpracování jsou různé recenze a reakce lidí, které obvykle ...
    • Hodnocení vín - administrace 

      Autor: Pospíšil Ondřej; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Kubr Jan
    • Hodnocení vín - GUI 

      Autor: Eiselt Zbyněk; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Kubr Jan
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelské rozhraní pro mezinárodní webovou aplikaci na pořádání vinařských soutěží, výstav a festivalů. Práce zastává funkci sociální sítě napříč vinařskými akcemi. Po důkladné ...
    • Hodnocení vín - GUI 

      Autor: Eiselt Zbyněk; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Kubr Jan
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelské rozhraní pro mezinárodní webovou aplikaci na pořádání vinařských soutěží, výstav a festivalů. Práce zastává funkci sociální sítě napříč vinařskými akcemi. Po důkladné ...
    • Hodnocení vín - soutěž 

      Autor: Hons Dominik; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Kubr Jan
      Tato práce je součástí projektu, který se zabývá vytvořením modulů v aplikaci pro hodnocení vín na vinařských soutěžích. Práce implementuje prostředky pro konfiguraci soutěží, od nastavení způsobu hodnocení po kontrolu ...
    • Hodnocení webového obsahu 

      Autor: Wimberský Tomáš; Vedoucí práce: Mannová Božena; Oponent práce: Černý Tomáš
      Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodný protokol pro diskutování na internetu. Protokol vzniká jako zcela nový a samostatný projekt, určený k dalšímu rozvíjení. Důraz je kladen především na distribuovanost ...
    • Hry ovládané pomocí systému rozšířené reality 

      Autor: Rys Petr; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hybridní řešení úlohy obchodního cestujícího s Dubinsovým vozidlem 

      Autor: Daniel Váchal; Vedoucí práce: Faigl Jan; Oponent práce: Drchal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce pojednává o problematice problému obchodního cestujícího s Dubinsovým Vozidlem (DTSP) a jeho rozšíření na problém obchodního cestujícího s Dubinsovým vozidlem s okolími (DTSPN). Práce se zaměřuje na řešení ...
    • Hybridní řešení úlohy obchodního cestujícího s Dubinsovým vozidlem 

      Autor: Daniel Váchal; Vedoucí práce: Faigl Jan; Oponent práce: Drchal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Tato práce pojednává o problematice Problému obchodního cestujícího s Dubinsovým Vozidlem (DTSP) a jeho rozšíření na Problém obchodního cestujícího s Dubinsovým vozidlem s okolími (DTSPN). Práce se zaměřuje na řešení DTSPN ...