Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 33
Systémy aktivního řízení momentu pro elektromobily, Active torque vectoring systems for electric drive vehicles
; Vedoucí práce: Hromčík Martin; Oponent práce: Haniš Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
V této práci jsou prezentovány a popsány různé systémy rozdělení hnacího momentu u elektrických vozidel. Je představeno několik matematických modelů vozidel pro simulaci jízdní dynamiky nebo pro vývoj řídících systémů. ...
Řízení podelného skluzu kol vozidla, Vehicle slip ratio control system
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
Cílem této práce je využít možností, které skýtají elektrická vozidla se čtyřmi nezávisle poháněnými koly, pro zlepšení jízdní charakteristiky malé formule. K tomu jsou použity postupy známé pod souhrnným názvem model based ...
Plánování trajektorie pro autonomní vozidla, Trajectory planning for autonomous vehicles
; Vedoucí práce: Novotný Matěj; Oponent práce: Haniš Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
Bakalářská práce se zabývá plánováním trajektorie pro autonomní vozidla. Jejím cílem je seznámit laického čtenáře s širší problematikou plánování trajektorie pro neholonomní robotická vozidla, která se pohybují v ...
Pokročilé koncepty řízení jízdních platform s redundantním ovládáním, Advanced steering concept for overactuated vehicle
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Tato práce představuje několik strategií řízení príčné dynamiky vozidel s možností natáčení všech čtyř kol. Na začátku práce je odvozen dvoustopý model auta, zaměřený na jednoduchou identifikaci parametrů vozidla. Tento ...
Návrh elektronického stabilizačního systému vozu, Vehicle electronic stabilization system development
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
S ohledem na význačný pokrok technologií autonomního řízení mají moderní vozidla ve své výbavě širokou škálu elektronických řídících systémů, které významně zlepšují bezpečnost dopravy. Jedním z nich je elektronický ...
Řízení podelného skluzu kol vozidla pro systém rozdělení trakčního momentu, Vehicle slip ratio control system for torque vectoring functionality
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Liškář Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
Tato práce se zabývá vývojem řídících systémů pro rozdělování hnacího momentu na kola zadní nápravy vozidla. Nejprve je představen matematický model vozidla a jeho kol. Pak je rozebírána stabilita vozidla, jeho nedotáčivost ...
Modelování a návrh řízení systému ABS, ABS system modelling and control strategies development
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Cílem této práce je rozšířit model dvoustopého vozidla o komponenty brzdné soustavy a navrhnout alogoritmy řízení brždění kol. Práce srovnává dnes běžně používaný koncept, kterým jsou hydraulické brzdy, s nově vzikajícími ...
Návrh pokročilého trakčního systému vozu, Advanced traction system development
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Lászlo Marek (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
Tato práce pojednává o návrhu pokročilé trakční kontroly pro elektrické vozidlo. První část je věnována teoretickému průzkumu, tedy pohonu celého vozidla a přenosu síly přes pneumatiky, jednotlivým typům elektrických vozidel ...
Definice letové obálky pro vertikální přistání, Vertical landing flight envelope definition
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Beneš Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
This paper will investigate the development of a landing footprint for a re-entry vehicle. Vehicles can re-enter the atmosphere with a range of orientations, velocities and flight path angles. The central question is whether ...
Odhadování stavů vozidla, Vehicle states estimation
; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Pekař Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Vývoj autonomních vozidel se velmi rychle posouvá vpřed. Aby bylo možné dosáhnout plně autonomních vozidel, je nutné získat co nejvíce dat, která popisují chování vozidla. Rozpočet projektů bývá omezený, proto hrají celkové ...