• Automatická tvorba her typu puzzle na dotykovém zařízení s OS Android 

      Autor: Pruner Václav; Vedoucí práce: Průša Daniel; Oponent práce: Ondruška Roman
      Cílem této práce je vyvinutí aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, která automaticky vytvoří hru typu puzzle pro libovolný vstupní obrázek. Jednotlivé dílky skládanky by měly reflektovat objekty v příslušném ...
    • Minimalizace diskrétní energie s globálními omezeními 

      Autor: Ulitin Valerii; Vedoucí práce: Průša Daniel; Oponent práce: Matoušek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Výsledkem této práce jsou algoritmy umožňující segmentaci sekvence podobných obrázků, kdy uživatel anotuje pouze jeden obrázek ze sekvence. Takové algoritmy můžou být přínosné při zpracování velkého množství dat. Vytvořená ...
    • Použití simulátoru Webots na vývoj aplikací pro robot Nao 

      Autor: Bresler Martin; Vedoucí práce: Průša Daniel; Oponent práce: Entlicher Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Využití senzoru Kinect pro komerční prezentaci produktů 

      Autor: Bártek Pavel; Vedoucí práce: Hlinka Jiří; Oponent práce: Průša Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)