ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Search 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Search
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Hraní obecných her s neúplnou informací pomocí algoritmů výpočetní teorie her, Playing General Imperfect-Information Games Using Game-Theoretic Algorithms 

Černý Jakub; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Durkota Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)

Metody generování strategií pro stochastické hry s nulovým součtem, Incremental Strategy Generation Methods for Stochastic Zero-SumGames 

Kryška Marek; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Kopřiva Štěpán
Teorie her se v dnešní době promítá do stálé většího počtu disciplín. Lze její pomocí řešit jak samotné společenské hry, od níž je název teorie her odvozen, tak především ekonomické, hospodářské nebo vojenské cíle. ...

Optimalizace inspekčních procesů klinických testů, Optimization of Clinical Trial Inspection Process 

Ondráčková Lada; Supervisor: Vaněk Ondřej; Opponent: Bošanský Branislav
Pokud farmaceutická firma vyvíjí novou látku, pak je pro ni velice důležité, aby obdržela korektní data z klinického testu od lékaře, který kontrolovalje v průběhu testu vliv látky na pacienty. Tedy, pokud si chce být ...

Detekce událostí z textových dat, Event Detection from Text Data 

Kala Tomáš; Supervisor: Kléma Jiří; Opponent: Bošanský Branislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-21)
Detekce událostí je proces analýzy textových dokumentů za účelem odhalení událostí, které se během doby jejich vydání staly ve světě. Tento proces je založen na předpokladu, že sémanticky podobná slova se zvýšeným výskytem ...

Použití iterativního double-oracle algoritmu pro řešení zjednodušené varianty pokru, Using Sequence-Form Double-Oracle Algorithm for Simplified Poker 

Münch Martin; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Schaefer Martin
Poker je jednou z populárních domén teorie her, která se často ve zjednodušené formě využívá pro porovnávání a evaluaci algoritmů. V této práci používáme sequence-form double-oracle algoritmus, což je obecný iterativní ...

Učení v zobecněných normálních hrách se sekvenčními strategiemi, No-regret Learning in Generalized Normal-Form Games with Sequential Strategies 

Šilhavý Prokop; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Vaněk Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Práce formalizuje zobecněné hry v normální formě se sekvenčními strategiemi a představuje koncepty pro hledání Nashova ekvilibria v těchto hrách. Tento herní model je identický s hrami v normální formě se sekvenčními ...

Šachové algoritmy využívající hluboké neuronové sítě, Chess-Playing Algorithms with Deep Neural Network Heuristics 

Hejl Lukáš; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Kopřiva Štěpán (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
Nedávno vyvinutý algoritmus AlphaGo pro hraní hry Go, porazil světového mistra v této hře. Tohoto úspěchu bylo dosaženo pomocí heuristických funkcích založených na hlubokých konvolučních neuronových sítí s využitím algoritmu ...

Metody generování strategií pro stochastické hry s nulovým součtem, Incremental Strategy Generation Methods for Stochastic Zero-SumGames 

Kryška Marek; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Kopřiva Štěpán
Teorie her se v dnešní době promítá do stálé většího počtu disciplín. Lze její pomocí řešit jak samotné společenské hry, od níž je název teorie her odvozen, tak především ekonomické, hospodářské nebo vojenské cíle. ...

Učení se strategií ve stochastických hrách s nulovým součtem, Learning Strategies in Stochastic Zero-Sum Games 

Futschik David; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Hrstka Ondřej
Dvouhráčové nekonečné stochastické hry s nulovým součtem a ohodnocením v koncových stavech jsou důležitým typem her s velkým počtem aplikací, ale jedná se o méně studovanou třídu her. Z tohoto důvodu neexistuje mnoho ...

Stackelbergovo equilibrium v normálních hrách se sekvenčními strategiemi, Stackelberg Equilibria in Normal-Form Games with Sequential Strategies 

Rindt Eduard; Supervisor: Bošanský Branislav; Opponent: Vaněk Ondřej
Ve Stackelbergových hrách se musí jeden z agentů přihlásit ke své strategii ještě před tím, než ostatní hráči spočítají své strategie. To jim dává možnost hrát svou nejlepší strategii proti prvnímu hráči. Standardní modely ...
  • 1
  • 2

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Bošanský Branislav (12)
Kopřiva Štěpán (3)Vaněk Ondřej (3)Kléma Jiří (2)Kryška Marek (2)Durkota Karel (1)Erik Vaknin (1)Futschik David (1)Hejl Lukáš (1)Hrstka Ondřej (1)... View MoreSubjectstochastická nekonečná hra, Nashovo eqilibrium, hodnota hry, iterační algoritmus (2)Approximate convex hull (1)Aproximativní konvexní obal (1)Convex hull (1)Document retrieval, event detection, multi-document summarization, word embedding (1)Dvouhráčové stochastické hry s nulovým součtem a ohodnocením v koncových stavech, stochastické hry, serializace stochastických her, hodnotová iterace (1)Game Theory (1)game theory (1)Game Theory, Normal form, Sequential strategies, NFGSS, generalized NFGSS, CFR, MCCFR (1)generování strategií (1)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV