• Metody propojení počítačem generované a ručně kreslené animace 

      Autor: Marek Dvorožňák; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Kozlíková Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-03-25)
      Celovečerní kreslené filmy z dílen renomovaných animačních studií, jako je Disney Animation nebo Pixar, jsou v dnešní době téměř výlučně tvořeny na počítačích s využitím pokročilých digitálních technik, jakými jsou např. ...
    • Přenos ručně kresleného stylu na základě předlohy 

      Autor: Ondřej Texler; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Šroubek Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-12-06)
      Po více než dvacet let se výzkumníci zabývají problematikou přenosu výtvarného stylu pokroku a obrazy generované počítačem vypadjí téměř jako reálná díla, z dané předlohy na jiný obrázek. Ačkoli v této oblasti došlo k ...
    • Využití strojového učení v doméně umělecké stylizace 

      Autor: David Futschik; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Collomosse John
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-20)
      Vzestup digitálního zpracování obrazu přinesl mnoho vylepšení, která dnešní uměli považují za nezbytná, nicméně automatizace přenosu výtvarného stylu po dlouhá léta zůstávala těžko dosažitelným cílem. Její snahou je změnit ...