Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Skripty pro tvorbu animační kostry, Scripts for animation rig creation
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...
Vývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybu, Development of a game utilizing MOCAP data
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry za použití 3D modelů, na které budou aplikovány animace nahrané z motion capture. Prvním cílem této práce je návrh a vytvoření počítačové hry v jednom z dostupných ...
Kompozice CG objektu do reálné filmové scény, CG object to real movie shot composition
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ...
Model humanoida, Humanoid model
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kavan Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Ovladatelný 3D model hlavy v Maya, Contrallable 3D head model in Maya
; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
Hlavním cílem této práce bylo vytvoření plně ovladatelného 3D modelu hlavy, který je určený pro animovanou produkci. Tvorba takového modelu je velmi zdlouhavý proces, při němž je potřeba se řídit zásadními pravidly. Objekt ...
Záznam pohybu humanoida, Humanoid motion capture
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Tato bakalářská práce se zabývá technikou sledování pohybu humanoida, popisuje řetězec zpracování dat od pořízení přes čištění až po následnou aplikaci na 3D model. Prvním cílem je vytvořit a připravit model humanoida pro ...
Podpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3D, Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D
; Vedoucí práce: Smetana Radek; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly ...