Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Sledování reálných objektů ve virtuální realitě, Real object tracking for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Předmětem této práce je zkoumání způsobů využití rozpoznávání a sledování barevně odlišených předmětů pomocí hloubkové kamery pro VR aplikace. V práci jsem využil hloubkovou kameru Microsoft Kinect v2 a Azure Kinect a ...
Modely pro výukovou aplikaci v metaverzu Neos VR, Models for educational application in the Neos VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Spratek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
Tato práce je zaměřena na vytvoření světa ve virtuální realitě. Svět je určen pro školící účely o Sluneční soustavě, jejích planetách a jiných objektů pomáhajících k jejich objevování a zkoumání. V úvodu se práce zabývá ...
Využití realtime 3D rekonstrukce a lokalizace ve virtuální realitě, Realtime 3D Reconstruction and Localization in Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Husák Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Tato práce se zabývá problematikou lokalizace ve virtuální realitě s využitím hloubkových dat pořizovaných v reálném čase, a to zejména v kontextu sledování pozice uživatele, jeho navigace ve známém prostoru a stability ...
Virtuální piano, Piano play in virtual reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Cílem této práce bylo vytvořit hru umožňující hraní na piano ve virtuální realitě. K tomu byla využita Leap Motion technologie snímání pohybu rukou. V hudební hře uživatel hraje na dvouoktávovou klaviaturu, přičemž jeho ...
Výuka výpočtu povrchů a objemů těles ve virtuální realitě, Application for teaching calculation of objects surfaces and volumes in virtual reality
; Vedoucí práce: Husák Jan; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací vzdělávací aplikace matematiky pro virtuální realitu. Analyzuje existující hardwarové a softwarové možnosti pro implementaci VR aplikací v herním enginu Unity a již existující ...
Balanční cvičení pro seniory ve VR, Balance exercises for seniors in VR
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci pro virtuální realitu použitelnou pro trénink rovnováhy pro seniory a mobilní aplikaci pro ovládání virtuálního zážitku. Aplikace pro virtuální realitu zprostředkovává zážitek ...
Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě, Building strategy adaptation for Virtual Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ...
Platforma pro aplikace virtuální reality, A Platform for Virtual Reality Applications
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pastýřík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-08)
Vynález webu (World Wide Web) vyvolal převrat ve způsobu, jakým lidstvo sdílí informace. Přes jeho úspěch obsahuje web mnoho hluboce zakořeněných nedostatků. V této práci zkoumám tyto nedostatky a vymýšlím řešení pro ...
Nácvik každodenních činností ve VR, VR training of daily activities
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
Tento dokument je bakalářská práce Jana Tošnera. Její cílem bylo vytvoření aplikace pro lidi, kteří mají problémy s každodenními činnostmi. Ta by jim měla pomoci se znovu začlenit do společnosti V analýze jsou rozebrány ...
VR simulace poruch orientace v prostoru, VR simulation of orientation disorders in space
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
Tato práce se zabývá realizací poruch orientace v prostoru ve virtuální realitě. Cílem je uživateli přinést balíček nástrojů v herním enginu Unity, pomocí kterého bude schopen vytvořit simulace konkrétních poruch. Simulace ...