ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
Untitled 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Automotive, Combustion Engine and Railway
  • Master Theses - 12120
  • Untitled
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Mechanical Engineering
  • Department of Automotive, Combustion Engine and Railway
  • Master Theses - 12120
  • Untitled
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 22

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Author Asc
  • Authort Desc
  • Advisor Asc
  • Advisor Desc
  • Oponnet Asc
  • Opponet Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Accepted Date Asc
  • Accepted Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Návrh na konstrukci hvězdicového vznětového motoru, Proposal for Design of Radial Compression-Ignition Engine 

Nejedlý Ondřej; Supervisor: Mikulec Antonín; Opponent: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)

Optimalizace chladícího okruhu čtyřválcového zážehového motoru EA111 1,2TSI z hlediska produkce emisí CO2, Optimization of Engine Cooling System for Spark Ignited Engine EA111 1,2TSI from the Point of View of CO2 Production 

Novák Marcel; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Novotný Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-07-03)
Diplomová práce se zabývá optimalizací chladicího okruhu čtyřválcového motoru z hlediska produkce emisí CO2. V práci je uveden stručný přehled legislativních požadavků, který souvisí s danou problematikou. Je popsán vývoj ...

Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru, Study of increased EGR fraction in engine cylinder 

Weiss Václav; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Hanousek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ...

Měření teploty pístu zážehového motoru, Piston temperature measurement for a spark ignition engine 

Balasubramanian Sugesh; Supervisor: Hořenín Jindřich; Opponent: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
Navrhnout instalaci termočlánků do různých míst vzájemně se pohybujícího pístu v zážehovém motoru s válcovým otvorem o průměru 74,5 mm a zdvihem pístu 85,9 mm. Navrhněte flexibilní vedení drátu do konektorového bloku ...

Optimalizace topologie komponent pohonné jednotky, Powertrain Component Topology Optimisation 

Kimmerlin Florian; Supervisor: Hořenín Jindřich; Opponent: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-05)
This paper aims to describe how a topology optimisation process has been implemented in Jaguar Land Rover’s Powertrain Research Design Team through the delivery of an example component, the cam-carrier of an in-line 6 ...

Zástavba a integrace pohonné jednotky pro pohon bagru, Powertrain system integration for miniexcavator 

Raikwaparn Gagan; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Kadlec Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
Většinou v automobilovém průmyslu je cílem rozvoje jakéhokoliv nového stroje od stávajícího stroje, jehož cílem je většinou využívat díly, které jsou ve výrobě, nebo provádět minimální úpravy stávajících dílů nebo navrhnout ...

3D CFD analýza plynového motoru s komůrkou, 3D CFD Analysis of Pre-chamber Ignited Gas Engine 

David Hor; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Pacoň Lukáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
Diplomová práce se zabývá problematikou pístových spalovacích motorů pracujících s chudou směsí. Z teoretické části vyplývá, že lze při úspěšném zvládnutí technologie spalování chudé směsi navýšit účinnost zážehových motorů. ...

Vývoj snímače tlaku kapalin, Fluid pressure sensors developement 

Manuel Roberto Rueda Castellanos; Supervisor: Emrich Miloslav; Opponent: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukci matematického modelu a metodiku návrhu snímacího prvku snímače tlaku tekutiny pro automobilové aplikace, keramické pružné membrány jsou široce využívány pro snímání tlaku ...

Studie geometrických parametrů trysky pro použití v chladicím cyklu zařízení využívající zbytkové teplo, Geometric nozzle study for an ejection cycle used for waste heat recovery system 

Gopalakrishnan Deepak Kumar Jangid; Supervisor: Doleček Vít; Opponent: Toman Rastislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
V diplomové práci je provedena studie provozního režimu ejektoru použitého v chladícím cyklu. Studie byla provedena s využitím výpočetních metod mechaniky tekutin a je zaměřena na ověření citlivosti ejektoru provozu na ...

Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path, Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path 

Jaroš Jakub; Supervisor: Macek Jan; Opponent: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
To develop an engine complying emission limits, reduce fuel consumption and enhance engine power output is a car manufacture’s task of the last years. New emission limits make this task even more challenging and to fulfil ...
  • 1
  • 2
  • 3

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Doleček Vít (22)
Toman Rastislav (6)Hořenín Jindřich (3)Bolehovský Ondřej (2)Balasubramanian Sugesh (1)David Hor (1)Emrich Miloslav (1)Gopalakrishnan Deepak Kumar Jangid (1)Hanousek Tomáš (1)Jakub Novotný (1)... View MoreSubjectFormula Student (2)GT Suite (2)GT-Power (2)Internal combustion engine (2)optimalizace (2)přeplňovaný motor (2)Spalovací motor (2)spalovací motor (2)turbocharged engine (2)3-D CFD (1)... View More

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV